با شغلم به تمام رویاهای خود رسیدم

تجهیزات آبیاری زیر سطحی

با خرید تجهیزات آبیاری زیر سطحی برای مزرعه یا باغ خود می توانید با کمترین میزان آب گیاهان و سبزیجات را آبیاری کنید.

در زمان های قدیم در مناطق بادخیز، گرم و خشک که آبیاری سطحی مزارع هزینه بر و با مصرف بالای آب همراه بود.

روشی ابداع شد که یک مقدار آب را داخل کوزه سفالی با سوراخ های کوچک در داخل خاک نزدیک ریشه های گیاه قرار می دادند تا به صورت قطره ای از آن تغذیه کنند.

همین روش بعدها با پیشرفت صنعت کشاورزی تبدیل شد به لوله های آبی که در فاصله کوتاه با ریشه گیاهان در زیر خاک قرار می گرفتند.

این لوله ها به مخزن آبی در مزرعه متصل می شدند که مجهز به دستگاه تصفیه آب بود و به صورت قطره ای خاک را مرطوب می کردند.

04 9

تجهیزات آبیاری قطره ای

تجهیزات آبیاری قطره ای به دلیل بهره بردن از فناوری جدید، طرفداران بسیاری در صنعت کشاورزی دارد؛ بنابراین لازم است به هنگام خرید تجهیزات آبیاری قطره ای فاکتورهایی را درنظر داشته باشیم.

تعیین مکان موردنظر برای تهیه تجهیزات بسیار مهم است؛ در صورت استفاده در مزارع و باغات بزرگ، لوله های آبیاری با شماره بالاتر و در برای استفاده در باغچه منزل لوله های پلی اتیلن شماره 16 نیز پایخگو نیاز شما خواهد بود.

تشخیص کیفیت و استاندارد بودن تجهیزات و وسایل آبیاری قطره ای برای دوام و استفاده طولانی در سال های متمادی یک فاکتور مهم هنگام خرید است.

05 9

تجهیزات آبیاری بارانی

تجهیزات آبیاری بارانی مهمترین و کاربردی ترین ابزار در صنعت کشاورزی مدرن می باشند که منجر به صرفه جویی زیاد در مصرف آب می شوند.

تجهیزات آبیاری بارانی یکی از جدید ترین روش های آبیاری در دنیا به شمار می روند و منجر به آبیاری همگن گیاهان و زمین می شوند.

لوله های آبیاری بارانی از جنس پلی اتیلن است، مصرف آب در این روش حداقل بوده و این تجهیزات به سرعت رشد گیاهان کمک می کند.

شرکت های مختلفی در زمینه تولید این تجهیزات در حال فعالیت هستند که این وسایل را با کیفیت های مختلف به بازار عرضه می کنند.

کاربرد این محصول مختص گیاهان زراعی است که به صورت ردیفی کاشته می شوند، این کالا مجهز به آبپاش با سایز های مختلف می باشد.

06 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا