ماجراجویی جسورانه زندگی ات را با شربت گیاهی آغاز کن

شربت گیاهی خونساز

مشخصات شربت گیاهی خونساز بسیار زیاد و مهم می باشند که ما در این قسمت تنها مهم ترین این ویژگی ها را بیان خواهیم نمود اولین مشخصه این شربت، گیاهی بودن آن می باشد که اگر هنگام استفاده توجه نمایید بوی خاصی دارد که ناشی از گیاهان به کار رفته می باشد.

این شربت برخلاف اغلب شربت های موجود در بازار که در ظرف شیشه ای است، در ظرفی پلاستیکی عرضه می شود که سبب می شود هنگام افتادن نشکند سومین مشخصه اصلی این شربت این است که بسته بندی آن خاص و ویژه می باشد که سبب تمایز این شربت با شربت هایی مشابه می باشد رنگ این محصول گیاهی به صورت سبز بوده و موقع مصرف طعم بسیار خاصی می دهد.

31 2

شربت گیاهی خشخاش

مصرف شربت گیاهی خشخاش مستلزم این است که شما با پزشک خودتان مشورت نمایید پزشک مشاور شما می تواند برای تهیه و مصرف این مکمل غذایی شما را به بهترین شکل راهنمایی کند هنگامی که از مصرف شربت گیاهی قاصدک مطمئن شدید بهترین راه برای خرید و تهیه این شربت، سفارش به صورت غیر حضوری خواهد بود فقط در هنگام خرید غیرحضوری توجه داشته باشید که تاریخ تولید و انقضا شربت گیاهی قاصدک را ببینید و از بسته بندی های سالم استفاده نمایید.

با توجه به نکات ذکر شده و در نظر گرفتن نوسانات و شرایط متغیر بازار نمی توانیم برای شربت گیاهی قاصدک قیمت دقیق اعلام کنیم اما به صورت تقریبی بازه قیمتی هر عدد شربت گیاهی قاصدک بین 80 تا 95 هزار تومان خواهد بود که ممکن است با توجه به فصل تغییر کند برای اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

32 2

شربت گیاهی خلط آور

قیمت شربت گیاهی خلط آور نسبت به داروهای شیمیایی موجود در بازار بسیار مناسب است و هر طعم از این شربت ها مختص یک بیماری می باشد و قیمت های مختلفی بر روی محصول گذاشته می‌ شود معمولاً یک بطری 500 میلی گرمی شربت گیاهی عالیان در رنج قیمتی 38 تا 50 هزار تومان می باشد و شما می توانید این شربت را برای درمان و رفع بیماری خریداری کنید.

طبع این شربت کاملاً گرم و خشک می باشد و همچنین باعث افزایش ادرار و دفع سموم مختلف از کلیه می شود به خاطر همین است که برای افرادی که بیماری های کلیوی دارند یا دچار سنگ کلیه است مناسب است به خاطر وجود رازیانه در این گیاه به عنوان مسکن عمل کرده و درد را تا حدود زیادی کاهش می‌ دهد و به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.

33 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا