دو نکته ای که موفقیت و ثروت را به من هدیه داد

تابلو گلدوزی شده

تابلو گلدوزی شده روی پارچه برای ما یاد آور خاطرات بسیار خوب از زمان قدیم است .

این کار بیشتر در بین مادر و مادر بزرگ ها رواج داشت و با استفاده از این کار لباس هایی زیبا برای ما طراحی و میدوختند .

امروزه این نوع گلدوزی در خانه ها بسیار کم شده و خیلی از ما دیگر پارچه گلدوزی را برروی کارگاه ندیده ایم . ما برای شما این کار را به صورت تابلو آماده کرده ایم تا برروی دیوار شما یاد آور خاطرات قدیم باشد.

قیمت تابلو گلدوزی بسیار نوسان دارد و امسال افزایشی بوده است که علت آن افزایش قیمت پارچه، نخ و دستمزد دوزنده ی این کالای خاص می باشد.

اگر می خواهید تابلو گلدوزی شده بخرید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و محصولی خاص با قیمتی استثنایی به شما ارائه دهند.

22 3

تابلو گلدوزی کوچک

تنوع در زمینه طرح و مدل این محصول، ترجیحا علاوه بر ایجاد میزان متغیر برای خرید و فروش، می تواند در قیمت تابلو گلدوزی کوچک نیز نقش موثری داشته باشد و خرید را برای بودجه های متعدد، مناسب نماید.

قیمت این محصول صرفا بسته به جنس پارچه ای که برای زمینه استفاده شده و همچنین شلوغ و خلوت بودن طرح محصول انجام می گیرد، اعمال می شود که از 110.000 تومان تا 200.000 تومان ارائه می شود.

از این رو افراد می توانند تهیه طرح های متنوع این محصول که در سایت ما بارگذاری شده است را در زمان معین انجام دهند و برای ثبت سفارش، با کارشناسان ما ارتباط بگیرند.

23 3

تابلو گلدوزی نمونه

امروزه قیمت انواع تابلو گلدوزی نمونه در بازار و غرفه های صنایع دستی از 80.000 تومان تا 300.000 تومان متغیر است.

یکی از علت های اصلی متغیر بودن نرخ این محصولات، سایز و ابعاد قاب، جنس نخ های گلدوزی به کار برده شده، نوع طرح و جنس قاب می باشد.

ناگفته نماند که افراد متقاضی می توانند به سایت های اینترنتی مختلف نیز مراجعه نموده و طرح مورد نظر خود را به سهولت انتخاب کنند.

کارشناسان فروش در زمینه خرید این کالا، مشتریان را راهنمایی کرده و تمامی اطلاعات لازم در خصوص قیمت نهایی و سایز و ابعاد محصول را در اختیار آنها می گذارند.

24 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا