آموزش درست کردن کره بادام زمینی

برای اینکار مناسب ترین گزینه، خرید بادام زمینی عمده می باشد.

پوست بادام زمینی ها را جدا کنید و از مخلوط کن یا غذاساز قوی استفاده کنید و با کره بادام زمینی صاف مخلوط کنید سپس در ظرفی بریزید تا مخلوط شود.

شما به آب سرد یا گرم تمیز نیاز دارید که در حین هم زدن به کره بادام زمینی اضافه می کنید.

07 8

استخراج روغن بادام زمینی از کره

روغن بادام زمینی به دلیل خواص و فواید فراوانی که دارد بسیار مورد استقبال قرار می گیرد به همین جهت برخی آن را در خانه تهیه می کنند و بسیاری دیگر از افراد باتوجه لیست قیمت کنسرو 1401 این روغن، آن را به صورت ستنی تهیه می کنند.

با اضافه کردن یک قاشق غذاخوری آب به کره شروع کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. آب را یکباره نریزید. زیرا هنگامی که آب را بیش از مقدار مورد نیاز برای استخراج روغن اضافه کنید، روغن بادام زمینی نمی تواند دوباره استخراج شود. بنابراین همیشه خوب است که هر بار کمی آب اضافه کنید، به همین دلیل ترجیح می دهم هر بار یک قاشق غذاخوری. اگر با دسته بزرگی از کره بادام زمینی کار می کنید، می توانید مقداری را که در یک زمان اضافه می کنید افزایش دهید.

باید آب را مدام اضافه کنید و هم بزنید. ابتدا با اضافه کردن آب، کره بادام زمینی شروع به غلیظ شدن می کند، اما درست قبل از اینکه روغن بادام زمینی شروع به خارج شدن کند، کره بادام زمینی غلیظ می شود و رنگ آن از قهوه ای روشن به قهوه ای تیره تغییر می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، متوجه خواهید شد که روغن بادام زمینی شروع به شناور شدن در بالا می کند. هنگامی که متوجه این موضوع شدید، می توانید با مشت کردن و له کردن کره بادام زمینی غلیظ شده، استفاده از دست خود را شروع کنید تا روغن بیشتری خارج شود.

وقتی مقدار کافی روغن خارج شد، آن را بردارید و با مشت فشار دهید تا روغن بادام زمینی کاملاً گرفته شود. می توانید مشت خود را در آب فرو کنید تا از چسبیدن دست به کره بادام زمینی جلوگیری کنید و همچنین به خروج روغن بیشتر از خمیر بادام زمینی کمک کنید. قبل از اینکه به مرحله ای برسم که روغن شروع به خارج شدن کرد، حدود 27 قاشق غذاخوری استفاده کردم.

08 8

صاف کردن و نگهداری روغن بادام زمینی

پس از اتمام، می توانید از پارچه پنیر قرار داده شده روی یک صافی خوب استفاده کنید تا روغن بادام زمینی جمع آوری شده را صاف کنید. این برای تمیز کردن آن است تا روغنی شفاف برای پخت و پز یا سرخ کردن خود داشته باشید. اگر قیمت پسته عمده مقرون به صرفه برایتان درآمد، شما می توانید از این روش برای درست کردن روغن پسته نیز استفاده کنید.

 خوب است روغن را حدود 10 دقیقه سرخ یا گرم کنید و اجازه دهید قبل از نگهداری خنک شود، زیرا گرم کردن به خلاص شدن از شر هر گونه آلودگی که ممکن است باعث گندیده شدن روغن بادام زمینی شود کمک می کند و در نتیجه به حفظ روغن بادام زمینی خانگی شما کمک می کند. حتی بدون یخچال یا یخ زدن می تواند ماه ها دوام بیاورد.

09 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا