افرادی که موفق می شوند دارای انگیزه هستند

جانماز گلدوزی شده بادست

جانماز گلدوزی شده بادست را می توانید در اکثر خانه ها بیابید و از آن استفاده کنید، این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار یافت می شود.

می‌ توانید این محصول را در سایزهای متفاوتی خریداری کنید و برای نماز از آن استفاده کنید.

این محصول هنر دست ایرانیان است و طرح های متفاوتی را می توانید بر روی آن بزنید، اکثر طرح ها به شکل گل یا نماد های خاص مذهبی هستند که مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است.

زحمات فراوانی برای گلدوزی این محصول کشیده می شود و زمان زیادی صرف دوختن جانماز گلدوزی شده بادست می شود.

04 8

جانماز سرمه دوزی شده

قیمت جانماز سرمه دوزی شده بر اساس ویژگی های این محصول از 400 هزارتومان تا 600 هزارتومان تعیین می گردد.

عواملی چون ابعاد جانماز طرح سرمه دوز شده، جنس سرمه ها، پارچه بکاررفته و غیره بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار خواهند بود.

شما می توانید جهت خرید جانماز سرمه دوزی شده و مشاهده طرح های متنوع آن به وب سایت ما مراجعه کنید و این محصول را در حجم موردنظرتان خریداری نمایید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره خرید می توانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس برقرار کنید و به راحتی سفارش خود را به ثبت برسانید.

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

05 8

جانماز گلدوزی شده

جانماز گلدوزی شده از جمله لوازم پر کاربرد در بین افراد مذهبی است که علاوه بر استفاده برای خواندن نماز، جنبه هنری نیز دارد.

نماد هنر و ذوق ایرانی و همچنین اهمیت عبادت برای همه ی ایرانیان است و امروزه می توان در هر خانه ای آن را دید.

گلدوزی روی پارچه از هنرهای اصیل ایرانی است که به کمک سوزن و نخ های رنگارنگ بر روی پارچه های مخصوصی انجام می شود و ارزش منحصر به فرد خود را دارد.

در این میان می توان پیشینه گلدوزی در ایران را مربوط به دوره سلجوقیان دانست اما با حمله اسکندر به ایران، این هنر نادیده گرفته شد و پس از آن در زمان صفویه به اوج گسترش و شهرت خود رسید.

06 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا