متواضع بودن عاملی برای رشد و پیشرفت است

اسکالپ وین بزرگ

اسکالپ وین بزرگ یکی از وسیله های مهم در علم پزشکی بوده که به نام سر سوزن پروانه ای نیز معروف است، کاربرد زیادی دارد.

اسکالپ وین بزرگ توسط یکی از شرکت های معتبر در کشور تولید و به بازار ارائه می شود که دارای کیفیت بی نظیری بوده و قابلیت انعطاف پذیری خوبی را دارد.

این محصولات دارای جنسی بسیار قوی و PVC است که دارای دو بال به شکل پروانه می باشد که به همین دلیل نام پروانه ای گرفته است.

سوزن سیلیکونایزی که در این مدل اسکالپ قرار دارد مانع از ایجاد تروماتیزه در عروق و رگ بیمار می شود.

در بخش آخر این اسکالپ یک درپوشی قرار دارد که به کمک آن هر نوع سرم و سرنگی را فیکس می کنند.

37

اسکالپ وین پروانه ای

از جمله مشخصاتی که می توانیم برای اسکالپ وین پروانه ای می توانیم اشاره کنیم نازک بودن سر سوزن های آن است که بیمار را اذیت نمی کند و رگ گیری آسان می شود.

سوزنی که در آن به کار می رود استیل بوده که خاصیت ضد زنگ را دارد که باعث کم شدن درد در بیمار هنگام وصل کردن آن می شود.

درپوشی که در انتهای این اسکالپ قرار دارد غیر سمی بوده و برای بیمار مضر نیست هیچ گونه مواد حساسیت زایی در آن وجود ندارد و تب زا نخواهد بود.

مشخصه آخری که می توان برای این کالا بیان کرد سایزبندی های متنوعی است که برای کودکان و بزرگسال دارد اشاره کرد و رنگ بندی های مختلفی دارد.

38

اسکالپ وین ایرانی

در موقع خرید اسکالپ وین ایرانی می توانید به بسته بندی که دارد دقت داشته باشید البته این محصول پلمپ بوده و بدون هیچ خرابی و مشکلی به مشتری ارائه می شود.

نکته دیگری که برای خرید وجود دارد سایز این محصول است که برای کودکان باشد یا برای بزرگسالان البته بهتر است که سایزهای مختلفی را سفارش داد زیرا کارایی زیادی دارند.

برای خرید این محصول از قبل باید رنگ آن را انتخاب کرد زیرا این محصول دارای در قسمت پروانه ای خود رنگ های مشکی، سبز، نارنجی و غیره را دارد.

توجه به نام ایرانی را فراموش نکنید زیرا این برند در خاورمیانه معتبر است و جایگاه خوبی دارد شما نیز می توانید از این برند معتبر خریداری کنید.

39

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا