راز موفقیت را از من بشنو

پودر صابون هوم کر

در ساخت و تولید پودر صابون هوم کر اغلب از روغنهای حیوانی و یا گیاهی بدون آنزیم استفاده می کنند که به علت خاصیت نرم کنندگی که دارند دیگر لازم نیست لباسها را با مواد نرم کننده شستشو بدهند. برای شستشو کافی درون لباسشویی پودر مورد نظر را ریخته و با برنامه مناسبی که برای لباس کودک تنظیم شده است آنها را بشوئید.

یکی از شوینده های باکیفیت برای شستشوی لباسهای نوزدان استفاده از پودر صابون هوم کر می باشد که دارای قدرت تمیزکنندگی بالا، ضد حساسیت همراه با کف کنترل شده است و به راحتی در هر لباسشویی حل می شود و اثری روی لباس باقی نمی گذارد.

25 2

پودر صابون

قیمت پودر صابون به عوامل مختلفی از جمله: نوع و کیفیت پودر، مرغوبیت آن، نوع برند تولید کننده این محصول، نوع بسته بندی و مواد افزودنی آن و همچنین حجم آن بستگی دارد.

از همین رو قیمت ثابتی را نمی توان برای آن مشخص نمود. خرید و فروش این محصول به دلیل استفاده آسان و راحت آن در بازار رونق فراوانی یافته است به صورتی که تولید آن نسبت به سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

26 2

پودر صابون roxy

پودر صابون roxy یک نوع ماده شوینده بی نظیر که برای شستشوی ماشینی لباس به کار می رود.

زمانی که قیمت های لحظه ای را بر اساس نوسان های موجود در بازار بررسی می نمایید قطع به یقین می توانید طبق هزینه های مناسبی این محصول یعنی پودر صابونroxy  را سفارش دهید.

بسیار مقرون به صرفه تر از مایعهای لباسشویی می باشند و حتی قیمت کمتری نسبت به آنها دارند و افرادی که می خواهند لباسهای سفید خود را بشویند پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از مایعهای سفید کننده قوی که الیاف لباس را خراب می کند از این نوع شوینده بی ضرر استفاده کنند تا به مرور زمان مانع از تغییر رنگ پارچه لباس نشود.

پودر صابون roxy نامی آشنا در زمینه شست و شوی آسان و سریع لباس نوزاد با دارا بودن ویژگی هایی نظیر کف به اندازه و از بین بردن لکه های قوی جزو برترین های این حیطه محسوب می شود.

اگر تمایل دارید لباس های کودک یا نوزاد خود را به نحوی بشویید که هم کاملا تمیز شده و هم حساسیت پوستی ایجاد نشود از استفاده ی پودر صابون برند roxy غافل نشوید.

27 2
28 1
29 1
30 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا