با دان جوجه به مراد دلت برس

دان جوجه بومی

دان جوجه بومی یک خوراک فرموله شده جهت رشد پرنده ها بوده که تمام پروتئین، کلسیم و مواد معدنی مورد نیاز آنها را به شیوه عالی تامین می کند دان جوجه بومی برای مرغداران و ایجاد نتیجه بهتر در پرورش جوجه ها و مرغ ها ارائه شده است این مدل از خوراک، تغذیه کاملا تضمینی و سالمی برای مرغ ها فراهم می سازد چون در ترکیبات آن از مکمل های معدنی زیادی استفاده شده است.

در کارخانجات تولیدی خوراک و دان جوجه بومی، از بهترین نمونه های کلسیمی و پروتئینی برای ایجاد ترکیبات خوراک و دان پرنده ها استفاده شده است این محصولات خوراکی پرکاربرد و رایج در میان طیور و جوجه های بومی به شمار می روند، برای پرورش بهتر و دوری از بیماری ها در پرندگان خود بهتر است نمونه هایی از آن را تهیه کنید هنگام خرید دان جوجه بومی به کیفیت ظاهری خوراک توجه ویژه داشته باشید باید بهترین بو و رنگ طبیعی را دارا باشد و هیچگونه کپک و آفتی در آن نباشد.

13 7

دان جوجه گوشتی

در این مطلب یکی از بهترین مدل های دان جوجه گوشتی در سال 1401 معرفی و عرضه شده است ک یکی از بهترین گزینه های برای مصارف خوارکی دام و طیور شما در خانه یا مراکز صنعتی می باشد انتخاب بسیاری از افراد دانه گندم می باشد که باید آن را به مدت بیست و چهار ساعت در آب قرار دهید.

علف های هرز و یا چمن نوع دیگری از خوراک مرغ های گوشتی هستند ریشه سبزیجات نوع دیگر خوراک هستند که دارای مزیت های مختلفی می باشند امروزه بسیاری از شرکتهای تولید کننده هستند که به شیوه کاملا صنعتی توانسته اند بهترین خوراک مرغ گوشتی را تهیه کنند.

14 7

دان جوجه مرغ

از دان تولید شده برای جوجه های یک روزه انواع پرنده ها مثل قرقاول، مرغ، بوقلمون، جوجه های لاری، کبک می توانید به راحتی استفاده کنید در موقع خرید دان جوجه مرغ حتماً وزن جوجه ها و سن آنها را به طور دقیق مدنظر قرار دهید تا بتوانید دانی متناسب با آنها تهیه کنید.

تمام ترکیبات و انرژی و ارزش غذایی خوراک جوجه های یک روزه بر روی بسته بندی های آنها در هنگام خرید مشخص بوده می توانید اطلاعات کامل را دریافت کنید و طریقه مصرف را در هنگام خرید جویا شوید حتماً برای خرید دان مناسب توجه کنید که در آن ترکیباتی مثل مواد معدنی ویتامین ها و پروتئین های مورد نظر برای پرورش جوجه ها موجود باشد تا بتواند بهترین اثر را داشته باشد.

15 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا