آینده روشنت را با تابلو برق منصوب کن

تابلو برق سه فاز ساده

در واقع تابلو برق سه فاز ساده برد نقش یک منبع تغذیه را ایفا می کند که از ظرفیت حفاظتی بالایی برای بردها و ماشین آلات برخوردار است کنترل پنل شامل تجهیزاتی است که می تواند وضعیت سیستم را بررسی و نمایش دهد با استفاده از این پنل می توان تنظیمات اعمال شده را به سیستم منتقل کرد.

 تابلو برق محفظه ای برای تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است که در آن سوئیچ ها، دستگیره ها و نمایشگرها برای جلوگیری از برق گرفتگی کاربران و محافظت از تجهیزات در برابر آسیب های محیطی نصب و استفاده می شود بدنه ای که کیبورد در آن قرار می گیرد، علاوه بر جنبه زیبایی، برای جلوگیری از تداخل فرکانس رادیویی، محافظت در برابر تخلیه الکترواستاتیک و اتلاف گرما استفاده می شود.

04 7

تابلو برق سه فاز اسانسور

آسانسورها برای این که به درستی کار کنند نیازمند یک تجهیزات الکتریکی مثل کابل آلومینیومی هستند که بتواند کنترل برد الکتریکی را نگه دارد تابلو برق سه فاز اسانسور یکی از ملزومات مهم به شمار می رود که سوئیچها و دکمه های فشاری را کنترل می کند تابلوهای کنترل طبق قوانین و دستورالملهای ساختمانی می باشند که دارای کد و استانداردهای بروز می باشند انتخاب یک تابلوی برق آسانسور استاندارد می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند که اگر مطابق کدهای ساخته شده نباشند ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد.

در واقع تابلو برای نگه داشتن فیدر در یک منطقه طراحی شده اند و به صورت سفارشی با اندازه گیری صحیح قابل اجرا می باشند در نظر داشته باشید تابلوها نباید در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد و پرسنل و نصابان آسانسور مجاز به دسترسی آن هستند این افراد آموزشهای لازم را دیده اند و می توانند به راحتی نسبت به نصب و تعمیر آن بپردازند. تابلوهای برق آاسنسور به صورت دوره ای مورد بررسی قرار میگیرد تا از سالم بودن آن اطمینان کسب کنند.

05 7

تابلو برق سه فاز کارواش

همانطور که می دانید تابلو برق سه فاز کارواش همچون کابل برق در کارخانجات برای ماشین آلات صنعتی به کار می روند و در این حیطه بیشترین کاربرد را دارند. برای درک بهتر در نقشه خوانی تابلوهای برق بهتر است به سراغ یک نمودار الکتریکی ساده بروید تا بتوانید آن را به درستی اجرا کنید و اجزای آن را به خوبی یاد بگیرید. برای شروع یک نقشه خوانی می توانید یک مدار اصلی را مشاهده کرده و سپس آن را ترسیم کنید.

در واقع مدارهای ساده نمادهای اولیه الکتریکی را نشان می دهند و با یک راهنمای ساده شروع به کار می کنید. سیمهای برق به صورت عمودی در صفحه قابل اجرا هستند و نمودارها به صورت پلکانی و نردبانی ترسیم و طراحی می شوند. اگر تابلوها به صورت سه فاز باشند به صورت L1, L2, L3  ترسیم می شوند که می بایست از سمت چپ در پایین صفحه قرار گرفته باشند و سیم خنثی در سمت راست باشد.

06 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا