از خانه ‌داری تا میلیاردر شدنم با ترشی رقم خورد

ترشی بامیه خانگی

در ترشی بامیه خانگی باید تمام بامیه ها دارای رنگ یکنواخت و یک دست باشند و تا بتوان آن را محصولی با کیفیت نامید. قیمت ترشی بامیه خانگی با توجه به کیفیت و تازگی و همچنین میزان سفارش شما و فصل مورد تقاضا دارای تغییر می باشد. می توان این محصول را در رنج قیمتی 47 تومان الی 98 هزار تومان با توجه به استانداردهایتان تهیه نمایید. ممکن است در رابطه با این ترشی سوالاتی در ذهن شما ایجاد شده باشد. لذا پاسخ به ۲ سوال درباره ترشی بامیه خانگی به این شرح می باشد. ۱: ترشی بامیه خانگی دارای چه ترکیباتی است؟ محتویات داخل آن بامیه، نمک، سرکه و آب آشامیدنی با تناسب مناسب می باشد. ۲: ترشی بامیه خانگی با چه مقادیری ارائه می شود؟ این محصول در بسته بندی های 700 گرمی و 1 کیلو گرمی آماده ارائه می باشد.

01 7

ترشی خیار و هویج

خرید ترشی خیار و هویج از یک برند معروف همواره باعث تضمین کیفیت و سلامتی مصرف کننده است زیرا بهداشتی بودن محصول و استفاده از مواد اولیه تازه در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. چندین علت در قیمت گذاری ترشی خیار و هویج نقش دارد از نمونه های آن می توان به کیفیت مواد اولیه و تازه بودن آنها و همچنین نوع بسته بندی محصول اشاره کرد. مزه ترشی در کنار عوامل دیگر بر قیمت ترشی خصوصا ترشی خیار و هویج که در این مطلب به آن پرداختیم تاثیر گذار است. قیمت ترشی خیار و هویج با توجه به وزن بین 50 هزار تا 80 هزار تومان متغیر بوده و به نوسانات بازار داخلی نیز بستگی دارد.

02 7

ترشی لوبیا سبز

نکته مهم برای خرید محصول ترشی لوبیا سبز این است که هر کس بر اساس سلیقه خود باید خرید کنند زیرا این ترشی ها به صورت تکه های کامل لوبیا سبز و یا خرد شده آن آماده می شود که انتخاب آن بستگی به شما دارد. برای خرید ترشی باید از بهداشتی بودن نحوه تولید آن مطمئن باشید. عوامل مختلفی مانند حجم بسته بندی و جنس بسته بندی روی قیمت ترشی لوبیا سبز تاثیر می گذارد که نحوه درست کردن آن به صورت خانگی و صنعتی نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت این محصول از 39 هزار تومان شروع می‌شود و تا 70 هزار تومان هم میرسد اگر ترشی به صورت خالص و فقط لوبیا سبز باشد قیمت ارزان تر خواهد داشت. اما بعضی مواقع ممکن است که سبزیجات و میوه های دیگری در ترشی وجود داشته باشد و به صورت ترشی مخلوط باشد که قیمت آن افزایش پیدا می کند.

03 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا