موانع ذهنی را برطرف کردم و موفق شدم

شما هم برای درآمد کم غم نخورید می توانید همانند من وارد حوزه های پر سود تجاری شوید و با فعالیت در آن سود خوبی را کسب کنید. در ادامه شما را بیشتر با آن معرفی خواهم کرد.

پارچه مبلی نخی

یکی از ویژگی بارز پارچه مبلی نخی وزن بالاتر نسبت به پارچه ساده می باشد و در کشور ایران تولید می شود. بیشترین کارخانه جات تولیدی در استان یزد قرار دارد که به تمام کشور ارسال می شود.

پارچه تک گل با دارا بودن گل تکی در وسط و داشتن حاشیه برای کف مبل یا صندلی بکار می رود و باید بصورتی تنظیم شود که در وسط قرار گیرد و بیشتر برای منازل و مبل سلطنتی کاربرد دارد. پارچه های گل ریز برای زیر دسته مبل یا کناره کاناپه استفاده دارد و میتوان برای کف صندلی غذاخوری نیز استفاده نمود.

پارچه های سه گل که در آن چند گل قرار دارد معمولا برای کف کاناپه مورد استفاده قرار می گیرد یا در تکیه گاه کاناپه به اندازه 200 سانتی متر کارایی دارد. معمولا پارچه ها  بر اساس طرح و نقشه عرضه می گردند که هر طرح دارای چندین رنگبندی می باشد و برای استفاده از آنان بر اساس نیاز از هر مدلی استفاده می گردد.

28

 پارچه رومبلی مخمل

نکته بسیار مهمی که هنگام خرید پارچه رومبلی مخمل باید بدانید این است که این پارچه ها درجه بندی می شوند و بر اساس کیفیت و تراکم قیمت گذاری خواهند شد، هر چه کیفیت و تراکم انواع پارچه رومبلی مخمل بیشتر باشد ممکن است قیمت آن چند درصد افزایش پیدا کند، با این حال طول عمر بیشتری داشته و کارکرده طولانی‌تری خواهند داشت. بهتر است که هنگام خرید پارچه رومبلی حتما اجناس با کیفیت و درجه یک را تهیه کنید.

این پارچه ها در استفاده‌ های مکرر آسیب ندیده و ساختار آنها دستخوش تغییرات نمی شود، به شرط آنکه شما از اجناس با کیفیت و مقاوم استفاده کرده و همواره می توانید در کنار طول عمر بالای این پارچه از زیبایی آنها نیز بهره‌مند شوید. اگر برای ساخت انواع مبلمان از پارچه رومبلی ساده استفاده کنید، قطعاً طرح بسیار جذابی حاصل می‌ شود که با فضاهای مختلف کاملا همخوانی دارد.

29

پارچه مبلی لمسه

یکی از مشخصات پارچه مبلی لمسه این است که تنها به یک نمونه محدود نشده و در مدل‌ های گوناگونی تولید می‌ گردد که یکی از پر طرفدار ترین آن ها شامل چرم، مازراتی، نخی، مخمل، جیر، پلی استر، کتان و غیره خواهد بود.

استفاده از پارچه ساده بیشتر در قسمت پشت بیرون مبل سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد یا در قسمتهای تکیه گاه مبل یا کاناپه یا صندلی هنگامی که می خواهند آنرا لمسه کاری کنند استفاده می شود.

30

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا