درب ضد سرقت در خوشبختی را باز کردم

درب ضد سرقت بابازاده

امروزه هر ساختمانی به دلیل امنیت و جلوگیری از سرقت دزدان از انواع درب ضد سرقت بابازاده استفاده می کنند. درب ضد سرقت با مدل های استیل، آهنی، چوبی و غیره در بازارهای فروش به وفور مشاهده می شوند و هر کدام از کیفیت و قیمتهای متفاوتی برخوردار هستند. این دربها با ابعاد و سایزهای مختلف با توجه به چهارچوب ساختمان تهیه می شوند و از عایق خوبی در برابر گرما و سرما برخوردار هستند.

اصولا دربهای استیل ضد زنگ هستند و با توجه به شرایط جوی مانند باران و برف از خود مقاومت نشان می دهند. دربهای استیل و آهنی در مدلهای شکیل و زیبا طراحی و ساخته شده اند و مورد استقبال بسیاری از افراد می باشند. این دربها با قفلهای چندتکه و فولادی تولید شده و ضخامت ورقهای درب نزدیک به 3میلیمتر می رسند.

25 1

درب ضد سرقت حیاط

امروزه برای امنیت مکانهای مختلف از درب ضد سرقت حیاط استفاده می شود.

درب های ضد سرقت که در آپارتمان ها استفاده می شوند معمولا دارای رنگ های سفید، طلایی یا طوسی می باشد، چرا که برای دکوراسیون داخلی، بیشتر مورد توجه افراد است.

اولین چیزی که در درب های ضد سرقت و درب ورودی خانه مورد توجه است، جنس چارچوب آن می باشد.

متداول ترین جنس هایی که برای چارچوب درب های ضد سرقت به کار می رود، جنس فولادی و استیل می باشد، که درب های استیل از مقاومت بیشتری برخوردارند.

26 1

درب ضد سرقت نئوکلاسیک

درب ضد سرقت نئوکلاسیک و درب ورودی ساختمان می تواند جنس، طرح، رنگ و اندازه مختلفی داشته باشد باید گفت درب حیاط اولین وسیله در تفکیک و جداسازی فضای داخلی و بیرونی ساختمان به حساب می‌آید، بنابراین مهمترین مسئله در تهیه درب حیاط توجه به ایمنی و استحکام آن در برابر ورود و خروج افراد متفرقه است.

از خارجی ترین قسمتهای هر خانه ای حیاط آن است، درب ورودی حیاط می تواند جنسهای مختلفی داشته باشد دربهای چوبی قدیمی ترین جنس دربهای مورد استفاده هستند با ورود درب فلزی به صنعت ساخت درب استفاده از فلزات برای تولید این محصولات گسترش بسیاری پیدا کرد به طوری که امروزه ورودی اکثر ساختمانها با دربهای فلزی می باشد مقاومت بیشتر این دربها، امنیت بالاتر، دارا بودن قابلیت ماشین کاری و پیاده کردن طرحهای مختلف بر روی فلزات از جمله عواملی است که باعث شده است از دربهای فلزی استقبال بیشتری شود.

27 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا