با گرفتن دست دیگران ثروتم چند برابر شد

من از زمانی که متوجه شدم خدمت به دیگران چقدر می تواند موجبات رشد و پیشرفت من را فراهم آورد همواره در پی این بوده ام که به دیگران در حد توانم خدمتی داشته باشم چرا که نتیجه بسیار خوبی برایم داشته است.

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

بسیاری از افراد در هنگام خرید  انواع یخچال صنعتی جنرال الکتریک تمایل دارند که  یخچال و فریزر همسان و یک شکلی را خریداری نمایند که دو قلو باشند، این نوع یخچال و فریزر به سبب کارآیی بالا و فضای بسیار گسترده ای که دارند، ازهمان ابتدا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتند.

یکی از مهم ترین پارامترها در هنگام خرید یخچال موضوع فضای داخلی و حجمی است که داخل آن جای میگرد که با واحدی به نام فوت این حجم اندازه گیری می شود.

یخچال های موجود در بازار در حجم های مختلف 27، 30، 32، 34  و 40 فوت در بازار وجود دارند که قیمت آنها نیز برمبنای همین معیار بالاتر می رود.

گفته شد که از جمله برندهای معتبر و مشهور در زمینه تولید انواع یخچال نوشیدنی، برند جنرال است که در سال های اخیر تولید کنندگان ایرانی نیز اقدام به تولید این محصول به روش مهندسی معکوس کرده اند.

10 5

یخچال نوشیدنی ایستکول

شرکت الکترواستیل یکی از شرکت های تولیدی معروف و معتبر در ساخت انواع یخچال است و یکی از محصولات با کیفیت آن یخچال نوشیدنی است.

یخچال نوشیدنی ایستکول دارای درب شیشه ای دو جداره برای حفظ انرژی و سرما داخل آن است که مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین از اندازه خوبی برخوردار است که تعداد زیادی نوشیدنی را در خود جای می دهد، طبقات آن قابلیت جا به جایی دارد و بسته به استفاده فروشگاه قابل تغییر است.

یخچال نوشیدنی پارس

این شرکت از رقبای خود پیشی گرفته است و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. یخچال نوشیدنی استیل پارس دارای موتور پر قدرت و ابعاد بسیار مناسب است و بدنه این یخچال دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است.

11 5

یخچال ویترینی زاگرس

موارد استفاده از یخچال ویترینی زاگرس بسیار گسترده است و از هتل ها، رستوران ها، پادگان ها گرفته تا کارخانه های تولیدی، آزمایشگاه ها و غیره همگی به چنین یخچالی نیاز دارند.

مدل های یخچال زاگرس بسیار متنوع بوده و شامل یخچال صنعتی سوپرمارکتی، ایستاده، خوابیده، شیشه خم، ویترینی، پرده هوا و غیره می شوند.

می توان انواع یخچال صنعتی را در دو گروه اصلی یخچال های صنعتی کابینتی و یخچال های صنعتی ایستاده قرار داد.

یخچال های صنعتی بر حسب مدلی که دارند از چندین قفسه و یا کشو بهره برده و اغلب درب آن ها از جنس استیل و یا شیشه ای است.

12 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا