رازهای خوشبختی وموفقیت

بنتونیت آکان

هنگام خرید بنتونیت آکان توجه داشته باشید که نوع بنتونیت خریداری شده با زمینه فعالیت شما منطبق باشد زیرا ترکیبات بنتونیت ها و رنگ آن ها با یکدیگر متفاوت است.

قدرت جذب دانه های بنتونیت هم در خرید این محصول دخیل است .

اندازه دانه های بنتونیت نیز از دیگر شاخصه هایی است که باید به آن توجه کرد و متناسب با نیاز به خرید این محصول پرداخت. برای مثال بنتونیت مورد استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی با بنبونیت بستر گربه متفاوت است. نوع بسته بندی از دیگر عواملی است که بر قیمت موثر است.

با توجه به اندازه دانه های این محصول نحوه نگهداری و انبارداری آن نیز متفاوت است لذا توجه داشته باشید که نکات لازم توسط مرکز عرضه آن به درستی رعایت شده باشد.

13 4

بنتونیت اکتیو شده

همانطور که می دانید بنتونیت اکتیو شده در واقع نوع فعال بنتونیت است و از نوعی خاک رس تشکیل شده است.

این محصول از هوازدگی خاکسترهای آتشفشان و در کنار آب تشکیل می شوند.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول است که همواره این محصول را با کیفیت و درجه خلوص بسیار بالا مناسب تولید نموده و در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

یکی از مهمترین مشخصات این بنتونیت ها، خاصیت ترکیب پذیری آن ها است که قابلیت جذب آب دارد.

این محصول رنگ سفید داشته و زمانی که با آب تماس پیدا کند، متورم می گردد.

85 درصد از آن را خاک رس تشکیل داده و باقی ناخالصی های موجود در آن سدیم، کلسیم پتاسیم و غیره می باشد.

14 4

بنتونیت ارت

مشخصات آشکار بنتونیت ارت را می توان جذب فوق العاده آب و رطوبت دانست همچنین این محصول از بسته بندی مختلف برخوردار بوده که این امکان را برای مصرف کننده ایجاد می کند تا به شکل ها مختلف از آن استفاده کنند.

دیگر مشخصه این محصول این است که علاوه بر مزیت های فراوان همچنین از قیمت ارزانی روبرو است و به عنوان یک مصالح مقرون به صرفه شناخته شده است اما با این که از هزینه کمی برخوردار است ولی کارایی عالی دارد.

بهتر است نوع کاربری خود را مشخص کنید سپس این محصول را تهیه کنید تا به بهترین شکل نیاز شما را پوشش دهد تا وقتی از این مصالح استفاده کردید نتیجه مطلوب را بدست بیاورید.

15 4

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا