با خلاقیت به تماشای شکوفایی ثروت در زندگیتان بنشینید

روغن سیاه دانه

در میان انواع روغن گیاهی، از روغن سیاه دانه به عنوان بهترین روغن گیاهی یاد می شود که تاثیر آن در درمان بسیاری از بیماری ها بیشتر از تصور است.

بهترین نوع ترکیبات آنتی اکسیدانی گیاهی در این روغن می باشد که در کمتر روغن گیاهی دیده می شود.

این محصول از دانه های ریز سیاه دانه به دست می آید و نحوه تولید آن نیز به این شکل است که با استفاده از فشار مکانیکی روغن موجود در دانه که مقدار زیادی است از آن خارج می شود.

این روغن در طب سنتی استفاده بسیار زیادی می شود و برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد فوق العاده زیادی دارد و نسبت به درمان های شیمیایی کمترین عوارض جانبی دارد.

07 4

روغن سیاه دانه عمده

از دیر باز تا کنون از روغن سیاه دانه عمده برای مصارف درمانی و خوراکی استفاده می شود که خواص آن بر همگان آشکار است.

یکی از دانه های پر خاصیت در طبیعت، سیاه دانه نام داشته و روغنی که از آن بدست می آید نیز سرشار ار خواص گوناگون برای بدن می باشد.

روغن سیاه دانه عمده به دلیل حجم بالا و هزینه مناسب در میان مصرف کنندگان این محصول بسیار محبوب بوده و استفاده های زیادی از آن می شود.

گیاه سیاه دانه که بومی ایران است برای انواعی از مشکلات مانند مشکلات پوست و مو یا درد های موضعی استفاده شده و مصرف آن از طرف طبیبان سنتی نیز بسیار توصیه شده است.

08 4

روغن سیاه دانه لیتری

تهیه و خرید روغن سیاه دانه لیتری برای افرادی که مصارف صنعتی و زیادی از این روغن دارند، بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

هیچکس نمی تواند منکر خواص و ویژگی های عالی روغن سیاه دانه برای زیبایی و سلامت ظاهری بدن شود.

این مورد سبب شده روغن سیاه دانه لیتری بین مردم و مخصوصا بانوان، محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد.

البته مردم عادی این محصول را در حجم های بسیار کمتر در حد 50 تا 100 سی سی تهیه می کنند اما برای مصارف دیگر، حجم های بالاتر نیاز است.

این مصارف می توان به استفاده از روغن سیاه دانه لیتری در تولید انواع شامپو، مکمل های خوراکی، محصولات آرایشی و غیره اشاره کرد که نیاز به استفاده حجیم دارند.

09 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا