با پسته بر درهای شکست مهر فراموشی زنید

پسته فندقی شور

پسته فندقی شور از بهترین و مرغوب ترین پسته های ایران است که علاوه بر طعم بی نظیر و دلنشین خود از خواص درمانی فوق العاده بالایی نیز برخوردار می باشد پسته فندقی شور اگر چه ریز است اما بسیار خوش خوراک و مقرون به صرفه می باشد پسته فندقی شور، پسته ای محبوب در ایران است که البته این محصول بیشتر در کرمان برداشت می شود.

پسته فندقی شور دارای مغزی خوش مزه و شکل کروی و گرد است که ظاهر دل نشین و رایحه خوش آن موجب شده تا برای تزئین شیرینی ها، بستنی ها و دسرها مناسب گردد این محصول 60 درصد از باغات استان کرمان را تشکیل می دهد، اقتصادی بودن پسته های فندقی را می توان به ریز بودن دانه های آن نسبت داد.

07 3

پسته فندقی سبز

پسته فندقی از بارزترین انواع پسته صادراتی است که در سال به میزان قابل توجهی در داخل و خارج از ایران، به فروش میرسد شما هنگامی که تصمیم به خرید پسته فندقی سبز دارید باید به چند مورد توجه داشته باشید تا با رعایت آن بتوانید پسته مرغوبی را خرید کنید از همه مهم تر این می باشد که پسته باید ترد باشد و به همین خاطر اگر شما با نمونه پسته های نرم روبه رو شدید به احتمال زیاد دچار رطوبت شدند و خریداری نکنید.

از طرفی مغز پسته باید درشت و صاف باشد اگر شما نمونه های چروکیده را مشاهده کردید از خرید این نمونه ها خودداری کنید با توجه به تنوع بسیار زیادی که در پسته می توانید مشاهده کنید به این نکته باید توجه شود که نمونه پسته ای را که می خواهید خریداری کنید را شما باید نسبت به سایرین تشخیص دهید.

08 3

پسته فندقی عمده

خرید پسته فندقی عمده توسط افراد زیادی صورت می گیرد، شما باید پیش از خرید به یکسری از نکات بسیار مهم توجه کنید در قدم اول باید از میزان کیفیت پسته ها آگاه شوید که مسلما شما باید همیشه محصولی را مصرف کنید که طعم بالایی دارد محل نگهداری این محصول بسیار مهم است، مطمئن شوید که پسته ها در مکانی نگهداری می شوند که از کیفیت آن ها کم نمی کند.

پیشنهاد می شود که همیشه پسته ها وزن کنید تا اطمینان حاصل کنید که دقیقا به همان اندازه ای که سفارش داده ای، خریداری می کنید و چیزی از آن کم و یا زیاد نیست خوب است بدانید که قیمت پسته فندقی عمده در بازار کشور تغییرات زیادی در مدت گذشته نداشته و تقریبا قیمتی ثابت را تجربه کرده است.

09 3

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا