سئو چه نقشی در برندینگ کسب‌وکار شما دارد؟

باید قدرت شناسایی برند را در زمینه سئو نیز درک کنند. نقش سئو در برندینگ و ساخت برند دو عنصر حیاتی برای رشد یک تجارت آنلاین هستند.

در واقع تا حدودی به یکدیگر وابسته هستند. به‌عنوان‌مثال، بخش عظیمی از بهینه‌سازی موتورهای جستجو باعث رشد و ایجاد برند می‌شود. درهرصورت عملکرد و شناخت برند برای سئو اهمیت دارد. واقعیت این است که علاقه به برند به‌شدت بر عملکرد بهینه‌سازی موتور جستجو تأثیر می‌گذارد. افزایش آگاهی از برند بدون کمک سئو بسیار دشوار است.

مزایای برندسازی با سئو

برای برندسازی می‌توان از چندین استراتژی بازاریابی استفاده کرد. سئو اغلب نادیده گرفته می‌شود. درحالی‌که نسبت به استراتژی‌های دیگر مانند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات، محتوای برند و حمایت از رویدادها در اولویت است. بااین‌حال بسیاری از این استراتژی‌ها به‌خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار پرزحمت یا دارای هزینه بالایی هستند؛ بنابراین نقش سئو در برندینگ می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل اقتصادی‌تر و کارآمدتر در این راه کمک کند. حال این برندسازی با استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو مزایایی دارد. در زیر به آن‌ها اشاره خواهد شد.

دسترسی به برند و محصولات را افزایش می‌دهد

آگاهی از برند می‌تواند مسیر برندسازی را رشد دهد. توسط مخاطبان بیشتری شناخته شود. نقش سئو در برندینگ قدرت زیادی در افزایش دامنه برندها دارد. موتورهای جستجو به طور گسترده در اینترنت استفاده می‌شوند. اگر هنگام جستجو به اولین سایت‌ها و برندها نگاهی انداخته باشید.  متوجه خواهید شد که نام تجاری در بین مردمی که فقط به علایق خود توجه می‌کنند، دیده می‌شود. افراد در آن لحظه به دنبال راه‌حل و خرید محصولات موردتوجه خود هستند.

ایجاد اعتماد

برای هر کسب‌وکار هیچ‌چیزی بیشتر از اعتماد مشتریان و مخاطبان مهم نیست. این بدان معنی است که وب‌سایت باید در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شود. در غیر این صورت ممکن است قابل‌اعتماد به نظر نرسد. به نظر می‌رسد وب‌سایت‌هایی که در جستجوهای ارگانیک به‌وضوح بالاتر هستند برای کاربران نهایی قابل‌اعتمادتر هستند. نقش سئو در برندینگ با افزایش ترافیک وب، هم رتبه و هم دید وب‌سایت را افزایش می‌دهد.

c6f2ef69 8c8f 4358 9766 1fea0e073967

محتوایی منتشر می‌شود که برندسازی را تقویت می‌کند

یک صفحه تنها زمانی رتبه‌های اول را در جستجو گوگل کسب می‌کند که محتوای ارزشمندی را به کاربران ارائه دهد. آن‌ها مطالبی هستند که نشان می‌دهند برند چگونه می‌تواند به کاربران کمک کند. این مطالب نه‌تنها در مورد فروش، محصولات و خدمات، بلکه در مورد راه‌حل‌هایی برای مشکلات و نیازهای شخص است. این ویژگی بازاریابی محتوا، یکی از ستون‌های سئو، باعث تقویت برندینگ و اعتماد به برند می‌شود.

یک استراتژی ارگانیک محسوب می‌شود

خدمات سئو حرفه ای یک استراتژی ارگانیک است. این بدان معنا بوده که شما مجبور نیستید برای قراردادن سایت خود در نتایج اول به گوگل پول پرداخت کنید. این استراتژی به زمان، متخصصان و ابزار مخصوصی نیاز دارد تا به‌خوبی کار کند. بااین‌حال، مقرون‌به‌صرفه بودن نقش سئو در برندینگ برای افزایش آگاهی از برند و برندسازی در مقایسه با سایر استراتژی‌ها، چه بازاریابی دیجیتال و چه بازاریابی آفلاین، بسیار سودمند خواهد بود.

فاکتورهایی برای برندسازی که در سئو تأثیر دارند

اگر می‌خواهید هنگام بهینه‌سازی سایت، برندسازی بهتر برای شما جواب بدهد، لازم است چند نکته را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام سرمایه‌گذاری در سئو برای برند خود باید روی آن‌ها تمرکز کنید.

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رقابتی
  • بازاریابی محتوا
  • گزارش‌نویسی
  • سلامت وب‌سایت

امتیاز سلامت سایت در محاسبه آمار سایت شما بر اساس تعداد کل URLهای داخلی دارای خطا، هشدارهای یافت شده و صفحات  بررسی شده توسط خزنده در وب‌سایت شما  خواهد بود. اگر می‌خواهید ترافیک جستجوی بیشتری داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزارش تحلیل وب‌سایت را بررسی کنید. این کار همه خطاهای نقش سئو در برندینگ را که برای افزایش رتبه خود باید اصلاح کنید را مشخص می‌کند.

e990d678 366a 4c70 a2d7 a775918a3df5

لینک‌سازی چه تأثیری در برندسازی دارد؟

ساخت برند بر افزایش مخاطبان و شناخت یک برند تمرکز دارد. شما می‌توانید با بهبود اعتماد و ارتباط یک شرکت با کاربران و موتورهای جستجو به این هدف برسید. با ایجاد اعتماد و اعتبار وب‌سایت خود با پیوندهای مرتبط، اساساً به موتورهای جستجو ثابت می‌کنید که برند شما قانونی، معتبر و مرتبط است.

اگر با روش‌های ایجاد لینک پایدار آشنا نیستید، آن را راهی برای کسب اعتبار از نقش سئو در برندینگ  از سایت‌های دیگر بدون نقض دستورالعمل‌های وبمستر گوگل در نظر بگیرید. پایدارترین لینک‌ها، آن‌هایی هستند که از انکر تکست مارک‌دار برای پیونددادن به شما، برای تأیید محتوا، خدمات، محصولات یا ویژگی‌های  سایت شما استفاده می‌کنند. به زبان ساده، امروزه لینک بیلدینگ به‌شدت با تقویت حضور برند قوی مرتبط است.

جمع‌بندی و نقش سئو در برندینگ

به‌عنوان صاحب یک برند، شما دوست ندارید که مخاطبان فقط با لوگو و نام تجاری شما آشنا شوند. شما می‌خواهید که آن‌ها شما را کشف کنند. با شما ارتباط برقرار کنند. مهم نیست که کسب‌وکار شما آنلاین یا آفلاین باشد. استفاده از سئو سایت در تهران به‌عنوان یک عامل تأثیرگذار کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان هدف خود به روش دلخواه خود ارتباط برقرار کنید. افزایش دید و رتبه به صفحه کمک می‌کند تا اعتماد کاربران را جلب کند.  افراد بیشتری را به سایت سوق دهد. این نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد که افزایش فروش و رشد کسب‌وکار را تضمین می‌کند؛ بنابراین، نقش سئو در برندینگ بخشی جدایی‌ناپذیر از بازاریابی دیجیتال است.

becdca15 010f 417e a9b0 2b5f195a4d46

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای‌آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه‌ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا