با تکنیک‌ های جذب پول به معاملات میلیاردی دست یافتم

غوره انگور سیاه

غوره انگور سیاه ترد، پوست نازک و خوشمزه علاوه بر مصرف در آشپزخانه، در طب سنتی به دلیل خواصی که دارد نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. انگور که یکی از میوه های خوشمزه خوشه ای می باشد، که در رنگ های قرمز، سبز و سیاه به عمل می آید. این میوه آبدار و دارای ویتامین ها و املاح معدنی بسیاری می باشد که برای بدن مفید است. انگور نرسیده و کال غوره نامیده می شود که آن هم دارای خواص بسیاری بوده و موارد کاربرد فراوانی دارد. دانه غوره برای طبخ در غذا، به صورت ابغوره یا به صورت پودر شده به صورت ادویه به کار می رود.

07 20

غوره در تره بار

همزمان با آغاز تابستان، غوره در تره بار زیاد می شود و در این فصل افراد زیادی به سمت استفاده از این محصول می روند و در انواع غذا ها استفاده می کنند. غوره یک نوع میوه ایجاد شده از انگور می باشد که دارای یک طعم بسیار ترش نیز می باشد. این محصول در آسپزی های ایرانی نقش بسیار پر رنگی را ایفا کرده است و امروزه افراد بسیار زیادی در حین آشپزی از آن استفاده می کنند. در کشور ایران، از غوره برای درست کردن آبغوره استفاده می کنند و از آبغوره برای تغییر طعم غذا ها و ترش کردن آن ها نیز همواره استفاده می کنند.

08 20

غوره محلی

از غوره محلی به عنوان چاشنی برای خوش طعم کردن انواع غذاها استفاده می شود و از خواص بی نظیری برخوردار است. غوره در واقع همان میوه انگور است که نارس چیده شده است و دارای طعمی بسیار ترش است. بهترین فصل برای چیدن غوره فصل تابستان است که اکثر خانم ها آن ها را در حجم های بالایی جهت مصارف مختلفی هم چون آبغوره، فریز کردن و استفاده در غذاها تهیه می کنند. عده ای حتی اقدام به خشک و پودر کردن غوره می کنند. این پودر های خشک شده از غوره و بسته بندی های فریز شده برای ایام فصل زمستان که تازه این محصول وجود ندارد بسیار پر کاربرد و مفید است.

09 20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا