با کلوچه قدم در مسیر پایان ناپذیر ثروت گذارید

کلوچه لاهیجان درب کارخانه

کلوچه لاهیجان درب کارخانه یکی از نوستالژی ترین و خوشمزه ترین کلوچه های موجود در ایران می باشد که طعم ماندگار و خاص آن دلنشین است کلوچه لاهیجان درب کارخانه از قدیمی ترین نمونه های کلوچه در کشور می باشد طعم بخصوص این کلوچه ها آن ها را مناسب برای مهمانی ها و میان وعده ها قرار داده است.

افرادی که طرفدار طعم های شیرین هستند؛ قطعا این نمونه کلوچه ها مورد پسند آن ها قرار خواهد گرفت از زمان های قدیم تا به امروز طعم و مزه این کلوچه ها تغییری نداشته و از خاطره انگیز ترین خوراکی های دوران کودکی می باشد اگر مصرف قند برای شما مضر است، مصرف زیاد این کلوچه ها توصیه نمی شود چند مشخصه و نکته راجب این کلوچه های خوشمزه در این مقاله آمده است.

07 19

کلوچه کنجدی خانگی

همانطور که می دانید کلوچه کنجدی خانگی در وزن های متفاوتی به صورت خانگی تولید می شوند و در پخت آن ها از مواد درجه یک و تازه استفاده شده و بنا بر سفارش مشتری آماده می شوند به طور کلی استفاده از شیرینی های خانگی امروزه بسیار پر طرفدار شده است که یکی از علت های آن بهداشتی بودن و تازه بودن این محصولات است.

قیمت کلوچه کنجدی خانگی با توجه به معیار های متفاوتی تعیین می شود که از نمونه های آن می توان به کیفیت، تازگی، نوع مواد اولیه و نوع بسته بندی این شیرینی ها اشاره کرد با توجه به افزایش لحظه به لحظه نرخ دلار و ارز و افزایش قیمت مواد اولیه قیمت این محصول نیز روبه افزایش بوده و دارای نوسان است کلوچه کنجدی خانگی در بسته بندی های یک کیلو گرمی با قیمت 140 تا 160 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

08 19

کلوچه فومن خانگی

باید گفت کلوچه فومن خانگی همان گونه که از نامش پیداست مربوط به شهر فومن می باشد به دلیل علاقه مردم به این نوع شیرینی پخت آن در بیشتر شهرهای ایران رایج شده است این کلوچه از دو لایه تشکیل شده است و بر روی آن طرحهای زیبایی وجود دارد این طرحهای زیبا بوسیله قالب های خاصی بر روی آن نقش می بندد.

کلوچه فومن خانگی همان گونه که از نامش پیداست مربوط به شهر فومن می باشد به دلیل علاقه مردم به این نوع شیرینی پخت آن در بیشتر شهرهای ایران رایج شده است این کلوچه از دو لایه تشکیل شده است و بر روی آن طرحهای زیبایی وجود دارد این طرحهای زیبا بوسیله قالب های خاصی بر روی آن نقش می بندد.

09 19

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا