کار و تلاش زیادی من را ثروتمند کرد

میخ فولادی

عموما مراکز تولیدی میخ فولادی را در نوع ساده و شیاردار به تولید رسانده اند که در نوع خود می تواند تنوع در کارکرد را برای متقاضیان این محصول به رخ بکشد اما نوع شیاردار بیشترین استفاده را دارد.

این محصول در طول ده سانتی متر می باشد و از قطری به محدوده 4 میلی متر برخوردار است اما به طور کلی می توان این محصول را برای استفاده در بتن های سیمانی و دیوارهای ضخیمی که به واسطه این محصول، محکم کاری می شود، استفاده کرد.

البته‌ آنچه که برای تولید کنندگان این محصول مهم می باشد، قابليت ضد زنگ بودن این محصول می باشد که همواره با پوشش گالوانیزه اعمال شده در خط تولید، این امر قابل اجرایی شدن می باشد.

16 2

میخ چسبی

میخ چسبی از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت سری و قسمت میخی آن، شامل دو قسمت یادشده بوده که هر یک می تواند ظاهری متفاوت و فاحشی را داشته و طبعا کاربرد گوناگونی را اعمال نماید.

میخ چسبی در نوع سری دارای شکل پهن تری نسبت به میخ های دیگر دارد که پهنای مورد نظر با اشکال هندسی گرد و مربع و همچنین نواری به تولید می رسد که در نوع خود جذاب و فانتزی می باشد.

افراد می توانند این محصول را برای استفاده در مبل سازی با طرح گرد، برای درب سازی با طرح گرد و مربع و برای موارد دیگر در طرح نواری یا خطی استفاده نمایند که اتصال محکم تر و زیباتری را ایجاد می نماید.

17 2

میخ چهار پر

از مشخصات میخ چهار پر باید به جنس فولادی آن اشاره کنیم که در برابر هر نوع عوامل محیطی به ویژه آب و رطوبت مقاومت زیادی دارد و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود.

از دیگر مشخصه های این نوع میخ قابلیت استفاده برای سطوح چوبی، بتنی، سرامیکی، سنگی و حتی استفاده جهت برخی پروژه های صنعتی می توان اشاره کرد که بکارگیری آنها را افزایش داده است.

عنوان

بدنه باریک میخ های چهار پر یکی از مهمترن فاکتورهای کیفی آنها با هدف قابلیت بکارگیری در پروژه های مختلف ساختمانی است زیرا به راحتی می توان برای نصب از آنها استفاده نمود.

18 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا