اطرافیانم از این ثروت من متحیر ماندند

میخ چسبی

استفاده و بهره برداری از میخ چسبی به دلیل کاربرد ها و مصارف گسترده ای دارد و مورد توجه افراد زیادی واقع شده است.

استفاده از لوازم و وسایلی که بتوان با استفاده از آن دو شیء را در کنار هم محکم و ثابت کرد در بسیاری از مشاغل مانند نجاری و غیره اهمیت بالایی دارد.

هم چنین در خانه برای نصب تابلو های مختلف و تزیینی به دیوار ها استفاده از این محصول و کالا اهمیت می یابد و اگر این قطعات ریز ولی پر کاربرد نباشند بیش از نیمی از کارها نا تمام می مانند.

این محصول که دارای یک پایه با قطر 1.5 تا 2 میلیمتر تیر و سری گرد و  از جنس فلزی می باشد به راحتی در محل مورد نظر و سطوح مختلف فرو می رود و در درون آن محکم باقی می ماند.

04 26

میخ چهار پر

استفاده از میخ چهار پر برای بسیاری از مشاغل کاربرد زیادی دارد و به دلیل همین مسئله مورد استقبال گسترده واقع شده است.

امروز در مشاغل مختلف برای این که بتوان دو سطح جدا از هم را به یک دیگر اتصال داده و از کیفیت اتصال آن ها نهایت اطمینان را حاصل نمود اقدام به استفاده از این محصول یاد شده می کنند.

که با استفاده از فشار چکش یا وسیله مشابهی در درون بدنه هر دو بخش فرو رفته و آن را در کنار هم به صورت محکم ثابت نگه می دارد.

محصول یاد شده دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و می تواند در مشاغل مختلفی همچون نجاری و غیره مورد استفاده قرار بگیرد و به راحتی کار افراد کمک بسیار زیادی نماید.

05 25

میخ فولادی

در صورتی که می خواهید خرید میخ فولادی را در دستور کار خویش قرار داده و آن را به لیست خرید های خودتان اضافه کنید لازم است که این راهنمای خرید را مطالعه کنید و از تجربیات آن استفاده نمایید.

از جمله این که دقت داشته باشید رنگ محصول مورد نظر شما کاملا سالم و براق باشد و در روی آن آثار زنگ زدگی مشاهده نگردد.

هم چنین شما لازم است که در حین خرید خودتان به ثبت دقیق آدرس و مشخصات محل تحویل کالا بپردازید و با دقت به ثبت اعداد و ارقام کد پستی و پلاک منزل خودتان دقت کنید تا محصولات خود داده نشود به دست شما برسد.

06 24

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا