با تسلیم نشدن مسیر های جدید ثروتمندی را شناختم

شورت نخی بچه گانه

شورت نخی بچه گانه بهترین لباس زیر مناسب برای پوست حساس کودکان بوده و احتمال بروز هرگونه بیماری و عفونت را نیز کاهش می‌دهد. برای شست و شوی شورت های بچه گانه نکته مهم و اولیه این می‌باشد که آنها را جدا از سایر لباس ها قرار داده تا از انتقال باکتری به آن جلوگیری شود. شورت نخی بدلیل بافت پنبه ای و منفذ دار، هوا را به خوبی عبور می‌ دهد. در رابطه با سایز توجه شود؛ سایز لباس زیر به هیچ عنوان نباید جذب باشد و حتما سایز های بزرگ و گشاد تهیه شود.

07 18

شورت بچه گانه دخترانه

در خرید شورت بچه گانه دخترانه باید بیش از هر عاملی به راحت بودن کودکتان توجه داشته باشید. برای این منظور بهتر است ابتدا به جنس شورت دقت کرده و سپس اطمینان یابید که کش های به کار رفته در آن، به مقدار لازم از آزادی و انعطاف، برخوردار باشند. از دیگر مشخصات شورت بچه گانه دخترانه، موضوع تنوع آنها در رنگ بندی است، رنگ بندی های شاد و دخترانه همیشه گزینه های پر طرفدار تری در حین انتخاب و خرید هستند. در طراحی و تولید انواع شورت بچه گانه دخترانه به طور معمول از پارچه ها و نخ هایی ضد حساسیت استفاده می شود تا کودکان از پوشیدن آن، حس انعطاف پذیری و راحتی داشته باشند.

08 18

شورت لی بچه گانه

شورت لی بچه گانه هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه طرفداران خاص خود را دارند. شورت لی با انواع پیرهن و تیشرت ها ست می شود و رنگ بندی متنوع آن باعث شده تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. شورت لی بچه گانه یک لباس متناسب برای فصل تابستان است، بخصوص برای بچه ها که در این فصل جنب و جوش زیادی دارند و می خواهند راحت باشند. شورت از پارچه جین ساخته شده است که برخلاف بقیه شورت ها بهتر عمل می کند. شورت در رنگ گرافیت تیره پارچه با جلوه شستشو که به آن ها شخصیت منحصر به فردی می بخشد.

09 18

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا