اولین راه موفقیت آموزش فردی است

انجیر استهبان

خانم های باردار باید بیشتر به تغذیه خود توجه کنند چرا که نه تنها مسئول سلامت خود بلکه مسئول سلامت جنین هم هستند میوه های خشک نظیر انجیر استهبان می تواند برای سلامت مادر باردار مفید باشد.

انجیر دارای کلسیم فراوانی است و مصرف آن باعث تقویت استخوان ها می شود و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

انجیر خشک عطش را رفع می کند و یک میوه مناسب برای فصل تابستان است، اگر ورزش های سنگین انجام می دهید می توانید برای این که انرژی زیادی را به بدن خود منتقل کنید مقدار مشخصی از انجیر را مصرف کنید.

سرطان یکی از بیماری های کشنده است که سالانه مردم زیادی را درگیر خود می کند، هنوز راه درمانی قطعی برای درمان بیماری یافت نشده است انجیر خشک دارای کاتچین بوده که می تواند با رادیکال های ازاد را نابود کرده از بیماری سرطان پیش گیری کند.

01 25

انجیر سفید تازه

انجیر سفید تازه به رنگ زرد و آب دار است که محصول با کیفیت صادراتی سال بوده و در ایران به صورت گسترده کشت می شود.

از انجیر تازه در طب سنتی استفاده می شود که بیشترین کشور های تولید کننده این در محصول ترکیه مراکش و ایران هستند که بیش از نیمی از تولید جهان را دارا می باشند.

مصرف انجیر تازه بوی بد دهان را از بین می برد و باعث سفیدی دندان ها و سلامتی آن ها و همچنین تسکین لثه ها می شود.

انجیر دارای آهن می باشد که برای تولید هموگلوبین در بدن انسان مفید است از انجیر فرآورده های دیگری تولید می کنند مانند مربای انجیر شیره انجیر و غیره است.

02 24

انجیر خشک در بازار

انجیر خشک در بازار در واقع نوعی از خشکبار است که در سبد غذایی اکثر مردم جهان به ویژه ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به دلیل طعم و مزه عالی، خواص بی نظیر و املاح فراوانی که دارد دارای طرفداران بیشماری است.

این میوه خشک را می توان به روش های مختلفی خریداری کرد و روش های زیادی برای خرید این محصول موجود می باشد برای خرید حضوری آن می توان به فروشگاه های مربوطه و خشکبار فروشی ها و…. مراجعه کرد که با صرف وقت و هزینه همراه می باشد.

انجیر سرشار از کلسیم است که استفاده نکردن از آن در طولانی مدت باعث پوکی استخوان می شود.

03 24

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا