برای داشتن ثروت و رسیدن به آن غیرممکن وجود ندارد

رب انار در مازندران

رنگ رب انار در مازندران به اعتقاد بیشتر افراد باید بسیاره تیر باشد تا حدی که به سیاهی بزند. منتها باید رنگ رب انار نه آنچنان تیره باشد نه خیلی روشن بایستی قرمز ونه در حد سیاه باشد اگر سیاه باشد خواص خود را از دست داده است.

وی رب انار بعد از باز کردن درب آن باید به مشام برسد.اگر خیلی زیاد باشد احتمالا از مواد شیمیایی استفاده کرده اند اگر در حد معمولی باشد یا کمتر از آن باید بررسی شود.

غلظت رب انار هرچه بیشتر باشد از مرغوبیت بهتری برخوردار است. و رب انار خوب باید مثل عسل باید حالت کشسانی داشته باشد وخب طعم آن که ترش بخواهید یا شیرین و یا ملس دیگر به سلیقه شما بستگی دارد.

07 10

رب انار فله

فشار خون های خطرناک یا بالا 14 روی 9 است و این علائم نادر در فشار خون بالا است سردرد خفیف، سرگیجه های ناگهانی، خون ریزی مداوم بینی ، تنگی نفس  و وجود خون در ادرار که سریعا باید به دکتر مراجعه کرد.

 شما با استفاده از رب انار فله می توانید خطر مبتلا به فشار خون و  بیماریهای دیگر قلبی را جلوگیری کنید .

قلب ماهیچه ای است که وظیفه پمپاژ خون به اندام ها و بافت های بدن است. خون از قسمت چپ قلب و از طریق سرخرگ پمپاژ می شود.

خون در داخل رگ ها دارای فشار است .از این رو فشار خون به اندازه گیری فشار خون در داخل رگها گفته می شود نرمال عدد فشار خون که با دستگاه های فشارسنج گرفته می شود باید 12 روی 8 باشد.

08 10

رب انار کارخانه

بهترین رب انار خالص، رب انار کارخانه است که بصورت خودرو انار آن  در جنگل باشد و از آب باران و بصورت دیمی پرورش یافت باشد که هیچ گونه مواد و کود شیمیایی به آن نخورد باشد.

آب شهری که ما مصرف می کنیم حاوی کلر مواد ضدعفونی دیگر است که استفاده بدون دستگاه آب شیرین کن برای ما دچار بیماری های کلیوی می شود.

 رب انار خالص که از انار جنگلی  تهیه شده باشد به مانند آبی می ماند که از چشمه تهیه شده باشد و طعم مزه مواد معدنی که در آن است خیلی متفاوت است برای رب انار یک و یک که تهیه می کنیم هرچقدر مواد خالص تر باشد خروجی  بهتری دارد.

اگر از نمک هم استفاده می کنید از نمک طبیعی مثل کوه نمک یا نمک دریا استفاده بکنید که رب انار خالص سالم باشد.

09 10

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا