با اتکا بر توانایی های خودم به ثروت رسیدم

حوله تن پوش ابراهیمی

امروزه با پیشرفت در زمینه تولید حوله تن پوش ابراهیمی شرکت های ایرانی مختلفی در حوزه تولید حوله استخری و بزرگسال فعالیت می کنند.

با توجه به جنس، شرایط نگهداری و هم چنین نحوه شست و شو طول عمر حوله بین 5 تا 10 سال متغیر است، اما برخی افراد به جهت رعایت نکات بهداشتی معمولا سالانه حوله های خود را عوض می کنند.

در این محصولات معمولا اتیکت هایی نصب شده در مورد جنس و نحوه شست و شوی صحیح آن توضیحاتی به مصرف کننده می دهد و در صورت رعایت آن حوله کیفیت خود را حفظ کرده و بیشتر از قبل عمر می کند.

01 14

حوله تن پوش اپل

حوله ها در سایز ها و قواره های مختلف ولی استاندارد موجود می باشند و افرادی که پلاس سایز هستند نیز به راحتی می توانند از نوع تن پوش آن خریداری کنند.

حوله تن پوش اپل برای همه گروه های سنی از کوکان تا افراد پیر تولید می شود، بانوان و هم آقایان می توانند از این محصول استفاده کنند.

شهر تبریز با داشتن تعداد زیادی کارگاه تولیدی کالای خواب به ویژه حوله تن پوش، قطب تولید این محصول در ایران به شمار می آید. فاضل یکی از تولید کنندگان حوله در تبریز است.

با توجه به تعداد نسبتا زیاد تولیدکننده در این شهر رقابت بر سر قیمت و کیفیت بالا بوده و به این علت معمولا اجناس خوبی روانه بازار می کنند.

02 14

حوله روبدوشامبر

با وجود حوله روبدوشامبر هنوز هم بسیاری از افراد به ویژه قدیمی تر ها استفاده از نوع استخری این محصول را ترجیه می دهند.

در هنگام مسافرت و یا باشگاه رفتن حوله ای استخری کار برد بیشتری دارند به همین دلیل افراد در کنار نوع تن پوش، حوله استخری نانو را نیز تهیه می کنند.

یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید حوله دستی و حوله تن پوش و کالای خواب در ایران بهپود آذر می باشد که محصولات آن کیفیت خوبی دارند و در صورت استفاده و شست و شوی صحیح بافت این حوله ها آسیب نمی بیند و بسیار با دوام خواهند بود.

03 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا