با محصول جادویی مرزهای ثروت را گسترش دادم

چوب گردو خیس

قیمت چوب گردو خیس به دلیل اینکه چوبی با ارزش و دیر رشد است بالا است، این محصول کیفیت بی نظیر و رنگ خاصی دارد. چوب گردو خیس یکی از زیبا ترین گونه های چوبی است که رگه‌بندی خاص، آن را به یکی از چوب‌ های مورد علاقه بسیاری از متخصصانی که در صنعت چوب کار می ‌کنند تبدیل کرده است. در حال حاضر، اعتقاد بر این است که بیش از ۳۰ نوع مختلف از این نوع چوب در بازار وجود دارد، به همین دلیل است که یکی از ناهمگن ترین گونه ها محسوب می شود. شناخته شده ترین آن ها چوب گردوی اروپایی و چوب گردوی آمریکایی است که به دلیل خواص عالی خود طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

04 12

چوب گردو در بازار

چوب گردو در بازار به عنوان یکی از بهترین چوب های مورد استفاده در صنایع مختلف چوبی به فروش می رسد و همواره مورد استقبال عموم است. چوب، از جمله موادی می باشد که از گذشته تا کنون، انسان ها برای ساختن خانه و لوازم مختلف، از آن استفاده می کنند. چوب ها جزء مواد تجدید پذیر هستند و دارای انواع مختلفی می باشند، که هر کدام از آن ها، کاربرد خاص خود را دارند. چوب گردو، یکی از محبوب ترین چوب های موجود در بازار است، که در مصارف مختلفی از جمله: ساخت مبل، ساختمان سازی،  تزئینات داخلی اتومبیل و قطار، کف پوش های طبیعی و غیره قابل استفاده می باشد.

05 12

چوب گردو در ساری

چوب گردو در ساری به دلیل رطوبت منطقه از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از صنایع چوب همواره به دنبال خرید این محصول می باشند. اگر خواهان چوب گردو شهر ساری هستید باید بدانید که این کالا با کیفیتی منحصر به فرد در شهرهای مختلف ایران به مردم ارائه می شود. این محصول ویژه چوبی برای ساخت کالاهای مستحکم از قبیل میز، مبل و سرویس خواب و سایر کالاهای چوبی کارایی خارق العاده ای دارد. چوب مورد نظر هم به طور طبیعی و هم به صورت روکش شده در تولید انواع مختلف مبلمان به کار گرفته می شود و در هر صورت کاملا شیک می باشد.

06 11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا