با برنج بر سکوی ثروت و افتخار ایستادم

برنج سون استار

یکی از مشخصات کیفی برنج سون استار عدم داشتن مواد نگهدارنده است که به میزان قابل توجه ای در برنج های هندی یافت می شود، به همین علت کیفیت این ارقام بیشتر از دیگر برنج های وارداتی است. قابلیت نگهداری این نوع برنج ها به مدت 12 تا 14 ماه در محیط معمولی و به دور از نور خورشید سبب شده تا انتخاب این محصول جهت واردات برای تجار صرفه زیادی به همراه داشته باشد. برای خرید برنج پاکستانی اصل و درجه یک به برند شرکت تولیدی توجه کنید زیرا برخی از این محصولات با شرایط بهداشتی و استاندارد بسته بندی نمی شوند که کیفیت آنها از نظر طعم و مزه کاهش می یابد.

04 11

برنج کامفیروزی در شیراز

از دلایل اثر گذار بر قیمت برنج کامفیروزی در شیراز می توان به کیفیت، نرخ تورم، حمل و نقل، هرینه کارگر، نوع برنج، بسته بندی و غیره می توان اشاره کرد. مثلا به دلیل سبک بودن سریعتر قابل هضم هست و وجود تری گلیسیرید در آن کاهنده فشار خون می باشد و عاری از مواد شیمیایی و بهتر می تواند قد بکشد و پخت خیلی عالی را داشته باشد. چون بعضی از برنج ها هنگام پخت دانه های آن می شکند و ریز ریز می شود لذا کیفیت مهمترین عامل اثر گذار بر قیمت می باشد. بر روی بعضی از بسته ها نوشته برنج کشت 1یا 2 بر خلاف دیگر محصولات در این نوع برنج هرچی کهنه تر باشد یعنی زمان زیادی گذشته باشد مرغوبتر است.

05 11

برنج تایلندی تنظیم بازار

با توجه به مصرف بالای برنج در ایران مخصوصا در ایام محرم، ماه رمضان، و جشن ها خرید و فروش محصول برنج تایلندی تنظیم بازار رونق زیادی پیدا می کند. آن دسته از خریداران محترم که قصد خرید برنج تایلندی به صورت عمده را دارند این شرکت امادگی دارد برنج مورد درخواست آنها را تامین نمایید. می توانید با تلفن مندرج در سایت تماس گرفته و برنج مورد نظر خود را با قیمت مناسب و اطمینان از کیفیت آن از ما خریداری نمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره برنج تایلندی به این شرح می باشد.۱: مهمترین ویژگی برنج تایلندی چیست؟ رایحه طبیعی، بلند و باریک. ۲: چه عواملی بر قیمت برنج تایلندی موثر است؟ مقدار، نوع کشت و کیفیت.

06 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا