ثروتم مرا در خانواده سربلند کرد

پیدا کردن رویا و هدف مثل همان لاستیک های ماشین هستند که شما هر چقدر ماشینتان زیبا و پر قدرت باشد باز هم بدون لاستیک نمی توانید حرکت کنید. این آرزوها من را به دنیای تجارت در حوزه بیل مکانیکی سوق داد و توانستم ثروتمند شده و در خانواده سربلند شدم.

بیل مکانیکی بکهو نیوهلند

بیل مکانیکی بکهو نیوهلند، یک ماشین همه کاره شگفت انگیز است که، تا حد قابل قبولی زمان انجام پروژه های شما را کاهش می دهد.

بیل مکانیکی بکهو نیوهلند، تولید یک شرکت سازنده آمریکایی است، این تولید کننده بزرگ اولین تولیدات خود را در سال1966 میلادی به دنیا معرفی کرد.

همراه با روند رو به رشد صنعت، و نیاز به تجهیزات پیشرفته در طرحهای، عمرانی، ساختمانی و کشاورزی واحد طرح و توسعه این شرکت نیز محصولات جدیدی را رونمایی کرد.

این تولیدات خاص، با ویژگیهای منحصر به فرد، خیلی زود توانست، در بیش از 400 کشور دنیا نظر اکثر کارشناسان را به سمت خود جلب کند.

بیل مکانیکی تولید شده در این برند مطرح، با کارایی های خاص و مزایای راهبردی، یکی از تولیدات پیشرفته ای است، که در حال حاضر در دسترس همه گان قرار دارد.

04 10

بیل مکانیکی دلتا 360

بیل مکانیکی دلتا 360 محصولی کاملا پر قدرت و ایده آل، ساخته شده در ایران است، که رقیبی سر سخت برای تولیدات خارجی می باشد.

کارخانه بزرگ دلتا با حدود 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات سنگین و ماشینهای عمرانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان داخلی است.

این شرکت توانسته بیل مکانیکی 360 درجه را در بالا کیفیت ممکن و مطابق با استاندارد های روز دنیا در ایران تولید و بومی سازی کند.

این بیل مکانیکی، در اکثر آپشن های فنی و کاربردی گوی سبقت را از رقیبای دیگر ریوده ، و جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کرده است.

05 10

بیل مکانیکی زنجیری هپکو

بیل مکانیکی زنجیری هپکو، نوع پیشرفته و هیدرولیکی بیل بخار است، که دارای توانایی هایی فوق العاده می باشد، که همه گان از آن شگفت زده اند.

بیل مکانیکی زنجیری هپکو، یکی از، ابر محصولات شرکت بزرگ و بین المللی هپکو ارک است.

این شرکت در سال 1351 تاسیس و با هدف مونتاژ ماشینهای خاکبرداری و راه سازی پا به عر صه صنعت گذاشت.

این ماشین مکانیکی که با طراحی خاصی جهت فعالیت بر روی خاکهای سست طراحی شده است، دارای سطح تماس بسیار بالایی می باشد.

06 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا