با وقت ‌شناسی بذر ثروت را در زندگی ام کاشتم

چای زعفران نفیس

چای زعفران نفیس یکی از بهترین برندهای چای می باشد. اگر به همراه چای، قند مصرف می کنید باید مصرف روزانه خود را به حداقل برسانید تا سلامتی خود را تضمین کنید. چای منبع خوبی از کافئین است که می تواند انرژی شما را در طول روز افزایش دهد. چای سیاه از پیری زود رس جلوگیری می کند و در شاداب نگه داشتن پوست مفید است. اگر بر روی سطح پوستتان جوشهای زیادی دارید چای سیاه نوشیدنی مناسبی برای شماست که به کم شدن لکه ها و جوشهای صورت شما کمک می کند. چای به تقویت قلب کمک شایانی می کند، مصرف مداوم چای می تواند خطرات احتمالی بروز بیماریهای قلبی را کاهش دهد.

01 10

چای درجه یک خارجی

قیمت چای درجه یک خارجی نسبت به قیمت چای سبز معمولا ارزان تر می باشد زیرا این گونه چای ها مصرف روزانه هستند. شما کاربران گرامی می توانید انواع چای درجه یک و با کیفیت را از فروشگاه ما با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. پاسخ به ۲ سوال درباره چای خارجی به این شرح می باشد. ۱: چای سبز ایرانی بهتر است یا خارجی؟ بستگی دارد، به طور مثال قیمت چای ایرانی نسبت به محصول مشابه خارجی دارای قیمت ارزانتری است و از لحاظ قیمت چای ایرانی بهتر است. ۲: برندهای معتبر چای خارجی کدام برندها هستند؟ از برندهای معتبر و شناخته شده چای خارجی می توان به بیگلو و لیپتون اشاره کرد.

02 10

چای دوغزال اصل

بهترین راه تشخیص کیفیت چای دوغزال اصل دم کردن آن است، به این صورت که به ازای هر دو لیوان یک قاشق چایخوری چای استفاده می کنید، برام دم ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان نیاز است، چای مرغوب عطر و طعم اصیل و گسی دارد، رنگ آن غیر طبیعی نیست و رنگ اسانس از خود چای کاملا مشهود است. اگر میخواهید چای شما بهتر رنگ بدهد بهتر است آن را با آب سرد بشویید و بعد از آن مستقیم آب جوش به آن اضافه کنید، با این کار به چای شوک وارد می شود و رنگ باز می کند؛ به همین دلیل است که ایران از روش ارتدکس استفاده می کند. وقتی شیره چای خارج می شود، چای ها را دوباره به شیره مخلوط کرده و خشک می کنند تا در زمان دم رنگ خوبی را پس بدهد، درواقع اینکار عطر و طعم جای را دوچندان می کند، چای سیاه در کشور ایران در استانهای لاهیجان، گیلان وغیره برداشت می شود.

03 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا