با برنامه ریزی استارت ثروتمند شدن را بزنید

ورق گالوانیزه رنگی طرح سفال

در هنگام خرید ورق گالوانیزه رنگی طرح سفال برای سقف ملک یا ویلای خود، ابتدا آب و هوا و موقعیت مکانی و کیفیت و بودجه را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال سقف بادوام هستید حتما از مصالح با کیفیت و خوب استفاده کنید و از مقاومت ورق در برابر انواع آب و هوا اطمینان پیدا کنید که مبادا دچار هزینه دوباره شوید.

ورق های گالوانیزه رنگی از دوام بالا و کیفیت خوب و تنوع زیادی برخوردار هستند و با توجه به هزینه ای که می خواهید انجام دهید به شما در انتخاب طرح مورد نظر کمک می کند.

خرید ورق گالوانیزه رنگی طرح سفال نیاز به مهارت های خاصی دارد و همه افراد نمی توانند این کار را به درستی تنجام دهند.

01 9

ورق گالوانیزه رنگی دست دوم

لازم به ذکر است ورق گالوانیزه رنگی دست دوم بعضا در حد نو در بازار یافت شده و شما با هزینه بسیار کمتر می توانید آن ها را تهیه کنید.

ضخامت این نوع ورق را شما می توانید از ۰.۳ الی ۵.۵ میلیمتر در نظر داشته باشید و همچنین دارای عرضی حدود ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰ بوده که همه این موارد برای ما ایده آل بودن ورق ها را نشان می دهد.

البته جنس و نوع ورق گالوانیزه تنها آهنی نمی باشد بلکه نمونه های رنگی و فولادی نیز در بازار عرضه می شود و اینکه کدام نمونه استفاده شود به کارایی و استفاده ورق بستگی دارد.

کارخانه فولاد مبارکه، صنایع هفت الماس و فولاد امیرکبیر کاشان از معتبرترین تولید کنندگان این محصول هستند.

02 9

ورق گالوانیزه رنگی ذوزنقه ای

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید انواع ورق های گالوانیزه من جمله ورق گالوانیزه رنگی ذوزنقه ای در نظر گرفت، مقاومت آن نسبت به رطوبت می باشد.

از آن جایی که این محصول به طور طبیعی نسبت به حوادثی مانند طوفان و آتش سوزی و غیره مقاوم می باشد، اکثر مردم گمان می کنند که آن به طور کامل آسیب ناپدیر است.

در صورتی که اگر ورق گالوانیزه مورد نظر از لحاظ پوشش در حالتی استاندارد و عالی نباشد، ممکن است آسیب دیده و دچار زنگ زدگی شود.

یکی از جنس پوشش هایی که می تواند مقاومت بالایی به محصول بدهد، پوشش روی می باشد پس هنگام خرید به آن دقت کنید.

03 9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا