محصول بنتونیت مشکلات اقتصادی ام را ‌حل کرد و مرا ثروتمند کرد

بنتونیت سدیم

بنتونیت سدیم حاوی مقادیر زیادی عنصر سدیم است. بنتونیت سدیم دار با جذب مقادیر زیادی آب می تواند تا ۱۵ برابر سایز اولیه خود حجیم شود. شبکه کریستالی بنتونیت سدیک دارنده میزان زیادی سدیم است. این نوع بنتونیت در صنایع به عنوان ماده اولیه، متصل کننده، سوسپانسیون، تولید کاشی های سیمانی، بتن و تولید مصالح ساختنمانی مقاوم در برابر آب کاربرد دارد. همچنین از بنتونیت سدیمی در موارد درمانی هم به عنوان سم زدا استفاده می شود. بنتونیت سدیم دار به میزان بیشتری نسبت به بنتونیت کلسیمی متورم می گردد. بنتونیت سدیک ماده ای بسیار مفید در تولید سیلانت و مواد حجیم شونده است.

04 8

بنتونیت فرآوری شده

برای استفاده بهداشتی بنتونیت فرآوری شده را با برند معتبر خریداری کنید تا دچار آلرژی نشوید. به علامت استاندارد بنتونیت های بسته بندی شده توجه کنید. قیمت بنتونیت فرآوری شده + خرید و فروش بنتونیت های فرآوری شده دارای کاربرد های متنوعی هستند. این بنتونیت ها در دو روش فله ای و بسته بندی به فروش می رسد که در قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. قیمت بنتونیت فرآوری شده با توجه به وزن های مختلفی که در بازار موجود است از 100 هزار تومان تا 600 هزار تومان می باشد. در ایران کارخانه های بنتونیت زیادی وجود ندارد چرا که این ماده فقط از خاک های مخصوص قابل استخراج است.

05 8

بنتونیت سد سازی

میانگین بازه قیمتی بنتونیت سد سازی بین 30.000 هزار تومان تا 38.000 هزار تومان می باشد. مشاوران ما در طول 24 ساعت شبانه روز برای پاسخ گویی به سوالات حاضر می باشند و می توانند شما را در امر خرید راهنمایی کنند برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. پاسخ به ۲ سوال درباره بنتونیت به این شرح می باشد. ۱: بنتونیت سد سازی چیست؟ استفاده از بنتونیت سد سازی یکی از کارآمدترین روش ها در عایق کاری پی سدهای خاکی بر روی بسترهای آبرفتی نفوذپذیر می باشد. ۲: مشخصات بنتونیت سدسازی چیست؟ بنتونیت سد سازی از خانواده مونت موریلونیت می باشد که خصوصیت انبساطی دارد و در اثر اکسایش خاکستر های آتشفشانی بوجود می آید.

06 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا