ثروتی که با اهدافم همخوانی داشت

پسته

با توجه به این که به طور کلی همه ی رقمهای پسته در ایران جز پر فروش ترین محصولات به حساب می آید پسته رقم اکبری رفسنجان به دلیل ظاهر کشیده تر و خوش فرمتر و طعم بهتر آن از بقیه رقمهای پسته میزان خرید و فروش بیشتری را دارا می باشد و به صورتهای مختلف از جمله خلال پسته، مغز پسته، پودر پسته، پسته با پوست، پسته و غیره به فروش می رسد.

پسته مصارف گوناگونی دارد از جمله: شیرینی پزیها، قنادیها، باقلوای پسته ای، نان پسته ای، بستنی پسته ای، گز و سوهان پسته ای، در بسیاری از معجونها و نوشیدنیها، استفاده از روغن پسته در لوازم آرایشی، همچنین استفاده از پسته در بسیاری از غذاها از جمله: فسنجان پسته،شله زرد، انواع کالباسها و غیره.

07 3

پسته خام مرغوب

یکی از پسته خام مرغوب بسیار پرمصرف و بسیار محبوب پسته خام است که فروش آن ها به شکل های بی پوست یعنی مغز آن بسیار بالا است و کاربرد های زیاد و بسیار متعددی دارد.

قیمت هر کیلو مغز پسته به عوامل مختلفی بستگی دارد، متقاضیان و تولیدکنندگان محصولات غذایی با توجه به نیاز مبرم به پسته خام در مورد قیمت کنجکاو هستند و همواره همه سعی خودشان را می کنند تا اینکه مغز پسته خام را با قیمتی مناسب تر تهیه کنند.

آجیل ها جزء پر استفاده ترین و محبوب ترین خوراکی ها هستند که دارای تنوع بالایی می باشند و پسته یکی از خوش طعم ترین آجیل ها است که به شکل های مختلف شور، خام، با پوست ویا مغز بسته و غیره به بازار عرضه می گردد که هر کدام از اینها متقاضیان مربوط به خودشان را دارند و قیمت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

در این میان مغز پسته خام متقاضیان بیشتری داشته و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد.

08 3

 پسته خام خشک

 پسته خام خشک همچنین دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است که به صورت ضد سرطان می باشد.

این محصولات دارای قیمت بسیار بالایی هستند و عوامل و پارامتر های مختلفی بر آن ها تاثیر گذار است

بیماران مختلف می توانند با مصرف دوره ای پسته بیماری خود را تسکین بدهند، آن ها باعث حذف رادیکال ها و سلول‌ های سرطانی موجود در بدن می شوند.

پسته همچنین دارای کلسترول های مناسب گیاهی می باشد این ماده غذایی برای افراد دیابتی و فشار خون نیز مناسب بوده آن ها با دارا بودن سطح بالایی از پتاسیم سبب دفع سموم موجود در بدن می گردند و فشار خون را کاهش می دهند.

این محصولات همچنین باعث تنظیم انسولین در بدن بیماران دیابتی می گردند.

در میان انواع آجیل ها پسته بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است این محصولات دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و با اندازه های درشت در بازار ارائه می شوند، انواع پسته های درجه دو و درجه سه نیز دارای اندازه های کوچک تری هستند.

برای انواع مواد غذایی مختلف استفاده می گردند، صنایع مختلف اقدام به خرید بسته های خام کرده و کره پسته را از آن ها تولید می کنند.

همچنین دیگر صنایع تهیه کیک و شیرینی نیز اقدام به خرید پسته ها می‌ کنند و مواد غذایی خود را با آن ها تهیه می نمایند، سپس این محصولات را در کل کشور توزیع کرده و به فروش می رسانند.

09 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا