طراح سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امروزه، بسیاری از کسب وکارها به دنبال طراح سایت و یا استخدام کارشناس طراحی سایت هستند تا کار طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود را به او بسپارند. پس از سال 2000 و نفوذ اینترنت به زندگی انسان ها باعث شد تغییرات زیادی در مدل کاری و حتی زندگی به وجود بیاید. آمازون اولین شرکتی بود که کار فروش اینترنتی را آغاز کرد و امروزه به قوی ترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین در دنیا تبدیل شده است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند نفوذ اینترنت به زندگی به حدی زیاد است که اگر تا دهه آینده تمامی کسب و کارها وارد دنیای اینترنت نشوند دیگر نمی توانند در این فضا دوام بیاورند.

photo 2023 01 05 13 55 13

تخصص کافی

اولین و شاید بتوان گفت مهمترین مسئله ای که در استخدام طراح سایت باید به آن توجه داشته باشید تخصص کافی است. منظور از تخصص مدارک و دوره هایی که یک فرد طی کرده است نیست. بلکه باید ببینید این فرد چقدر تجربه دارد تا کار طراحی سایت را پیش ببرد. برای اینکار بهتر است نمونه کارهای آن فرد را مطالعه کنید. این مسئله چشم شما را باز می کند و باعث می شود تصمیم درست در استخدام طراح سایت بگیرید.

ارائه پلن های مختلف

مسئله دیگری که در استخدام طراح سایت باید به آن توجه داشته باشید ارائه پلن های مختلف است. کسی که به کار خود تخصص دارد به خوبی به این امر واقف است که طراحی سایت مدل های مختلفی دارد و یک سایت را می توان به صورت اختصاصی و یا معمولی طراحی کرد. در نتیجه، برای اینکار باید پلن های مختلفی را به کارفرما ارائه دهد تا به او کمک کند بر اساس بودجه ای که دارد بهترین تصمیم گیری را برای طراحی سایت بگیرد.

تعامل سازنده با کارفرما

از جمله مواردی که طراح سایت باید به آن توجه کند تعامل سازنده با کارفرماست. بسیاری از افراد به این موضوع توجهی ندارند اما باید بدانید اگر طراح سایت تعامل قوی و پایداری با کارفرما نداشته باشد آن پروژه هرگز به خوبی پیش نمی رود. تعامل با کارفرما باعث می شود طراح با ساختار ذهنی کارفرما آشنا شود. این مسئله به او کمک می کند ماهیت کاری را بشناسد و با دقت بر روی سایت پیاده سازی نماید. در نتیجه؛ طراحی سایت بسیار دقیق تر پیش می رود و امکان موفقیت او بیشتر خواهد بود.

تعهد

تعهد طراح سایت به پروژه از مواردی است که هرگز نمی توان آن را نادیده گرفت. زمان بندی پروژه بسیار مهم است و اگر به تعویق بیافتد به زودی مشکلات زیادی به وجود می آید. برای اینکه مطمئن شوید طراح تعهد دارد یا خیر می توانید از مشتریان قبلی او سوال بپرسید. همچنین، می توانید این مسئله را با طراح مطرح کنید و به او بگویید تعهد برای شما بسیار مهم است. اگر در اوایل پروژه متوجه شدید طراح به زمان بندی توجه ندارد بهتر است قرار داد را فسخ کنید. زیرا عدم وجود تعهد باعث می شود یک سایت هرگز به موفقیت نرسد.

photo 2023 01 05 13 55 11

نکات طلایی در استخدام کارشناس طراحی سایت

استخدام کارشناس طراحی سایت یک کار بسیار سخت و پیچیده است. شما نمی توانید کار طراحی سایت خود را به دست همگان بسپارید. در بالا به این موضوع اشاره کردیم برای استخدام کارشناسان طراحی سایت به نمونه کارهای او توجه داشته باشید. در زمان بررسی نمونه کارها، در کنار تمامی موارد به این نکته توجه کنید که آیا طراح سایت خلاق است یا خیر! خلاقیت رمز موفقیت هر سایتی در دنیای اینترنت است. در نتیجه، بهتر است در زمان استخام کارشناسا طراحی سایت به این موضوع توجه ویژه ای داشته ای داشته باشید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی؟

همانطور که متوجه شده اید سایت ها به دو روش معمولی و اختصاصی طراحی می شوند. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی دارای ویژگی های بسیار چشمگیری است و همین امر سبب می شود افراد و کسب و کارها طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را به سایت معمولی ترجیح دهند. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی دارای ویژگی هایی نظیر سرعت بالا، امنیت بالا، طراحی قالب خاص و منحصر به فرد و طراحی منو ویژه است. در این سایت ها از قالب های آماده و رایگان استفاده نمی شود و قالب سایت با توجه به ماهیت کسب و کار به صورت ویژه طراحی می شود.

photo 2023 01 05 13 55 09

برای استخدام طراح سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد استخدام طراح سایت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید برای اینکه بتوانید بهترین طراح را استخدام کنید باید به موارد متعددی مانند تعهد، تخصص بالا، ارائه پلن های مختلف و تعامل سازنده با کارفرما توجه داشته باشید.

اگر می خواهید برای استخدام طراح سایت و یا استخدام کارشناس طراحی سایت اقدام کنید و یا به دنبال مرکز معتبری برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی هستید، می توانید به شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (https://www.cms-iran.com) مراجعه کنید. این شرکت خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی را به صورت کدنویسی شده ارائه می دهد. سی ام اس ایران سایت های کاملا اختصاصی را برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند، طراحی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا