روی پای خود ایستادم و به سمت موفقیت رفتم

واکس مایع کفش

برای خرید واکس مایع کفش خوب و با کیفیت که برای کفش یا وسایل چرمی مناسب باشد توجه به نکات مهمی حایز اهمیت است.

برای خرید واکس مایع کفش شناخت کارآیی آن بسیار مهم است به طور مثال برخی از آنها فقط مناسب چرم و برخی دیگر مناسب جیر می باشند.

ماندگاری و دوام بالا بعد از واکس زدن، صدمه نزدن به بافت کفش و خاصیت ضد آب بودن از نکاتی می باشد که در هنگام خرید آن باید در نظر گرفته شود.

تمام انواع واکس ها، رنگ کفش های موجود در بازار را دارند همواره بهتر است رنگ کمرنگ تری از رنگ خود کفش انتخاب شود.

07 2

واکس چرم نانوسان

واکس های چرمی در گذشته از مشتقات نفتی تهیه می شدند از این رو دارای بوی ناخوشایند نفت بودند.

امروزه به جهت آنکه از مواد طبیعی برای تهیه واکس چرم نانوسان استفاده می شود علاوه بر آنکه موجب طول عمر بیشتر محصولات چرمی می شود دیگر مجبور به تحمل  بوی ناخوشایند نفت نخواهیم بود.

در نتیجه بهترین روش برای مراقبت از پوشاک و محصولات چرمی استفاده از واکس  می باشد.

واکس لباس چرم با درخشش و نرمی ای که به لباس چرم می بخشد علاوه بر ظاهر منحصر به فردی که به آن می دهد موجب بالا رفتن مقاومت و طول عمر آن نیز می شود.

چرم به عنوان یکی از طبیعی ترین مواد در جهان به حساب می آید و این پتانسیل نیز دارد که اگر به درستی از آن مراقبت شود سالها کیفیت خود را حفظ کند. واکس لباس چرم می تواند شما را در حفظ کیفیت محصولات چرمی تان یاری کند.

08 2

واکس داشبورد نانوسان

این واکس برای داشبورد تمامی خودروهای سبک و سنگین مناسب است، تمامی خطوط داخلی ساخته شده از پلاستیک را می توان براق کرد و صندلی، دنده و دسته ترمز دستی پلاستیکی بسیار مناسب است و دارای دو رایحه کاپیتان بلک و لنجد موجود است.

برای تمیز کردن و محافظت از داشبورد خودرو می توان از روکش واکس داشبورد نانوسان استفاده کرد و این واکس به دو صورت خمیری و اسپری در بازار موجود است و اسپری برای حذف آسان و سریع برق مناسب است.

این ابزار ضد نفوذ از بافرهای لاستیکی برای جلوگیری از الکتریسیته ساکن و دفع گرد و غبار استفاده می کند و هنگام واکس زدن خودرو را براق و صاف می کند و برای محافظت در برابر افتادگی، خشکی و ترک خوردگی داشبورد بسیار مفید است.

این محلول پس از تمیز کردن، یک لایه شفاف بر روی آن ایجاد می کند، آن را براق می کند و به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته ساکن و نانو که حاوی مواد شیمیایی مضر است، از محو شدن و ترک خوردگی محافظت می کند.

09 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا