پول فراوانی که به آسانی بدست آوردم

کشمش پلویی ملایر

“کشمش طلایی” به طور کلی در دستگاه های آب‌گیری با دما و رطوبت کنترل‌شده خشک می‌شود که به آنها اجازه می‌دهد رنگ روشن ‌تر و رطوبت بیشتری را حفظ کنند آنها اغلب پس از خشک شدن با دی اکسید گوگرد درمان می شوند. مویز زانت (کشمش کورنتی سیاه، Vitis vinifera L. var. Apyrena) و انگور شعله ای هستند کشمش پلویی ملایر طلایی عمده به طور سنتی در آفتاب خشک می شود، اما ممکن است به طور مصنوعی نیز آب شود.

کشمش مسقطی در مقایسه با انواع دیگر بزرگ است و همچنین شیرین تر است. انگورهایی که برای تولید کشمش در خاورمیانه و آسیا استفاده می شوند شامل انگورهای سیاه بزرگ مونوککا (یا manucca) است که کشمش درشت تولید می کند.

04 4

کشمش فله کاشمر

گفتم که یکی از بهترین نوع کشمش در جهان کشمش فله کاشمر است که در ادامه به مشخصات و ویژگی های آن اشاره می گردد. از مشخصات اصلی این نوع کشمش این است که به صورت کاملا بهداشتی ارائه می گردد. محصولی سالم و مغذی است‌ که‌ هیچ گونه ضایعاتی در آن یافت نمی شود. این نوع کشمش دارای رنگی روشن و شفاف است که از انگورهای مختلف به روش های متفاوت تهیه می گردد در نتیجه در رنگ های متفاوتی تولید می شود.

کشمش فله کاشمر به عنوان یک محصول ارگانیک دارای عطری طبیعی و طعمی فوق العاده است. کشمش سرشار از ویتامین دی است که به همراه آتی اکسدان ها از تخریب سلول ها جلوگیری می کند.

05 4

کشمش سبز کیلویی

از مشخصات و ویژگی های کشمش سبز کیلویی می توان به آن اشاره کرد که این محصول همان طور که از نام آن مشخص است رنگ سبز بسیار زیبایی دارد. این نوع کشمش به دلیل اندازه کشیده و قلمی در دانه های آن و طعم و مزه فوق العاده ای که دارد در میان تمام کشمش ها به بهترین کشمش شناخته شده است.

کشمش سبز از بهترین انگورهای شهرستان کاشمر تهیه می شود و به دو روش متفاوت خشک می گردد و در کنار طعم بی نظیری که دارد دارای خواص و فواید بسیاری است و سرشار از املاح معدنی همچون پتاسیم، کلسیم و فسفر است.

06 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا