به سوی ثروت با موفقیت دویدم

کفش اسپرت زنانه پوما

برای اینکه به پاها فشار وارد نشود از سوی دیگر طراحی کفش هم بسیار مهم است. تمام ویژگی های یک کفش مناسب به این خاطر است که زمان ورزش احساس راحتی داشته باشید.

همین باعث طراحی کفش اسپرت زنانه پوما می شود که استفاده کننده احساس راحتی کند. بهتر است خانم ها در هنگام خرید کفش اسپرت زنانه پوما به موارد زیر دقت کنند.

به تک تک قسمت های مختلف کفش از نظر راحتی و مواد با کیفیت در تولید آن دقت کنند تا کفش اسپرت مناسب برای فعالیت مورد نظر خود انتخاب کنند.

07 1

کفش اسپرت چرمی

هنگام خرید کفش اسپرت چرمی توجه داشته باشید که چرم های مصنوعی بسیار شبیه به چرم های طبیعی می باشد ولی به روش دباغی پوست حیوانات بدست نمی آید.

بلکه از طریق مواد پلاستیکی در کارخانه و با دستگاه های مکانیکی تولید می شود که با نام های پلی اورتان – اگزما – وگان و غیره نیز شناخته می شود.

به دلیل قیمت نسبتا ارزان در صنایع و محصولات مختلفی مثل روکش های صندلی و مبل، کیف و کفش اسپرت چرمی، کمربند، صنعت خودروسازی، پوشاک، پارچه و غیره استفاده های مکرری می شود.

چرم به طور معمول به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تبدیل میشود که هر کدام دارای انواع مختلفی است.

به همین ترتیب کفشهای اسپرت چرم برای هر استایلی مناسب هستند و در مکانهای گوناگون قابل استفاده می باشند شما می توانید این کفشها را برای یک پیاده روی صبحگاهی استفاده کنید یا با این کفشهای فوق العاده شیک در مکانهای رسمی مثل محل کارتان حاضر شوید.

08 1

کفش اسپرت زنانه آدیداس

یکی از تفاوت هایی که در کفش اسپرت زنانه آدیداس و مردانه وجود دارد سایز و اندازه کفش ها است و کفش مردانه به نسبت زنانه بزرگتر است.

برای خانم ها و هم آقایان کفش های اسپرت را در سایزهای مختلف طراحی و تولید می کنند.

تفاوت دیگر این کفش ها به لحاظ جنسیتی در پاشنه های آن ها دیده می شود.

در کفش های اسپرت زنانه آدیداس پاشنه کفش بیشتر حالت باریک مانند و کوچکتر هستند و جلوی کفش زنانه نیز کشیده تر و بازتر است و دلیل آن ناخن خانم هاست.

چرا که خانم ها ناخن هایشان بزرگ و کشیده است و برای اینکه آسیبی به آن ها وارد نشود این گونه کفش ها را طراحی می کنند.

حتما این جمله را شنیده اید که پا قلب دوم انسان است پس برای خرید این محصول دقت کافی را داشته باشید.

یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که شما شخص حرفه ای هستید یا هرزگاهی ورزش می‌کنید.

09 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا