با روش‌ های پول ‌سازی جانی دوباره به زندگی خود بخشیدم

قیر صادراتی در بورس امروز

عرضه قیر صادراتی در بورس امروز با توجه به کیفیت بالایی که این فراورده نفتی دارد باعث تامین نیاز بسیاری از صنایع وابسته به آن در داخل کشور شده است. قیر ماده‌ای است سیاه رنگ، چسبنده و خمیری شکل که در عایق‌کاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد استفاده از قیر صادراتی به دلیل کیفیت بالایی که این فراورده نفتی دارد. می تواند برای پیشبرد بسیاری از پروژه های راه سازی یا در ساخت محصولاتی که در صنعت ساختمان استفاده می شوند از اهمیت بسیاری برخوردار باشد. برای همین است که با توجه به امکان عرضه این محصول در بورس بسیاری از افراد در مورد عرضه عمده قیر در بازار بورس به طور روزانه اطلاعات جدیدی را کسب می کنند تا امکان فعالیت در این بازار را داشته باشند.

04 4

قیر جی اصفهان

قیر جی اصفهان یکی از بهترین تولید کننده های قیر می باشد. قیر طبیعی، یک هیدروکربن طبیعی شکل می باشد و در رود بونیتا در شمال شرق یوتا یافت گردیده است، این نوع، به صورت یک نفت خام سخت شده می باشد و معمولا با نام های آسفالت، آسفالتوم و یوتانیت نیز شناخته می شود. این نوع قیر در حلال های آلیفاتیک و آروماتیک قابل حل بوده و به علت سازگاری بالای آن به عنوان سخت کننده مشتقات نفتی رقیق نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به شکل کلوخه ای براق، مشکی رنگ و ترد بوده و در حالت پودر میکرونیزه به رنگ قهوه ای می باشد. قیر طبیعی در لایه های عمودی سطح زمین یافت می گردد و در حال حاضر به صورت معدنی و با استفاده از بیل مکانیکی و دیگر ابزار های به روز قابل استخراج می باشد. در آمریکا قیر طبیعی از نوع گیلسونایت بوده که توسط شرکت آمریکایی گیلسونایت با گرید های مختلفی تولید می گردد. شهرت این نام به نوعی می باشد که برخی به اشتباه از آن با نام گیلسونایت یاد می کنند. از خاصیت های این نوع قیر میزان خاکستر پایین آن می باشد که ارتباطی با معدن ندارد و در آمریکا به علت تکنولوژی بالا تولید امکان فرآوری کامل این محصول وجود دارد.

05 4

قیر بشکه ای امروز

بالاترین مصرف قیر بشکه ای امروز در جاده و راه سازی و به عنوان ماده افزودنی در آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آن استفاده در عایق و ایزوگام در جایگاه بعدی می باشد. به طور کلی از عمده کاربردهای آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود: راه و جاده سازی، استفاده در صنعت، عایق و ایزوگام، عایق الکتریکی. مشخصات فیزیکی قیر به این شرح می باشد؛ درجه نفوذ: در آزمایشگاه جهت تعیین سختی آن، درجه نفوذ آن اندازه گیری می شود. در این روش یک سوزن با بار 100 گرم در مدت 5 ثانیه با دمای 25 درجه سانتی گراد داخل می گردد و میزان نفوذ به میزان دهم میلی متر اندازه گیری می شود. هرچه میزان نفوذ کمتر باشد قیر سخت تر خواهد بود. درجه اشتعال: دمایی که در آن با نزدیک شدن به این دما باعث اشتعال گازهای متصاعد آن می شود را درجه اشتعال می گویند و حداکثر میزانی که می توان آن را گرم کرد به دمای اشتعال آن محدود می گردد.

06 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا