ثروتمند شدن از چیزی که فکر می کنید، آسان تر است!

فوم بتن

یکی از بهترین بتن های ویژه فوم بتن در صنعت ساختمان سازی است که نسبت به بتن های معمولی دارای وزن سبک تری می باشد.

فوم بتن، بتنی فوق العاده سبک است که در مواد اولیه تشکیل دهنده آن علاوه بر سیمان، آب و ماسه، فوم نیز برای سبک سازی به آن تزریق می شود.

فوم بتن نسبت به بقیه انواع بتن ها فوم تزریقی بیشتری دارد که همین امر موجب شده است تا برای سبک سازی و کم کردن بار ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

فوم بتن از اصلی ترین مصالح ساختمان به شمار می آید و هیچ ماده دانه درشتی در ترکیب خود ندارد همین امر سبب شده تا ظاهری یکنواخت داشته باشد و بتوان از آن به عنوان پوششی بر روی تاسیسات ساختمان استفاده کرد.

01 3

فوم سقفی اصفهان

از بهترین فوم های شناخته شده، فوم سقفی اصفهان است واز انواع فوم های تولید شده می توان با جرأت به بهترین کیفیت از نوع فوم سقفی، به فوم سقفی اصفهان اشاره کرد.

اصفهان با اینکه دیری نیست که وارد این صنعت شده است اما با سرعت بالا توانسته که اعتبار و ارتباط لازم خود را کسب کند.

صنعت فوم سازی در اصفهان از سال ١٣٩٢ پروانه تولید را کسب کرد و بعد از فقط چهار ماه موفق به اخذ پروانه ی استاندارد گردید.

که همین موضوع نشان بر کیفیت و ساخت فوم عالی با استاندارد جهانی می باشد، همچنین به دلیل تفاوت و تمایز محصول توانست که در تمام استان رتبه اول کیفیت را کسب کند.

02 3

فوم عایق الاستومری

یکی از انواع پر کاربرد عایق حرارتی، فوم عایق الاستومری می باشد که بسیار در ساختمان سازی و امور عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه فوم های عایق برای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان سازی استفاده می شوند این فوم ها انواع مختلفی دارند.

فوم عایق الاستومری یکی از انواع فوم عایق است که در دسته عایق حرارتی قرار می گیرد و این فوم تقریبا در تمام ساختمان های امروزی به کار برده می شود.

این فوم معمولا در سیستم تهویه برای جلوگیری از ورود رطوبت و گرما و بخار از بیرون و یا حتی هدر رفتن انرژی داخل خانه استفاده می شود.

03 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا