با دمم گردو شکاندم و پولدار شدم

گردو با پوست مراغه

امروزه قیمت گردو با پوست مراغه، با توجه به عوامل مختلف بستگی دارد؛ نوعی از محصولات مهم می باشد که دارای خواص زیادی می باشد. نوعی از آجیلهای پرخاصیت و مقوی می توان به گردو با پوست در شهر مراغه اشاره کرد که از لحاظ کیفیت و جنس عالی می باشد. درایران در شهر مراغه بهترین نوع گردو با کیفیت بالا تولید می شود که در بهترین نوع بسته بندی ها قرار می دهند که دارای وزنهای مختلف می باشد. گردو نوعی از خشکبارهای پر مصرف است که دارای خواص زیادی می باشند چون دارای کالری بالایی می باشد که برای بدن خیلی مفید می باشد.

04 2

گردو تازه با پوست قهوه ای 

قیمت گردو تازه با پوست قهوه ای در بازار به نسبت مغز گردو معقول تر بوده و معمولا بصورت اینترنتی قیمت مناسب تری دارد. گردو تازه با پوست قهوه ای دارای قدمت زیادی از قدیم الایام بوده و از سالیان دور این گردو کشت و برداشت می شد. لذا ایرانیان قدیم از گردو تازه با پوست قهوه ای برای درمان بسیاری از بیماری های کلیوی و مجاری ادراری استفاده می کردند. گردو تازه در ابتدای برداشت بدلیل اینکه حالت بکرتری دارد مزه و طعم شیرین تری به نسبت سایر گردو ها دارا می باشد. ایران در زمینه معرفی این محصول به بازارهای دنیا توانسته قوی عمل کند و جایگاه خاصی برای این محصول بوجود آورد.

05 2

گردو با پوست چوبی 

قیمت گردو با پوست چوبی به صورت عمده نسبت با خرده آن کمتر است فروش عمده این محصول می تواند مزیت هایی برای فروشنده و خریدار داشته باشد. کشور ایران از بزرگ ترین تولیدکنندگان گردو با پوست چوبی به صورت عمده فروشی است و رتبه دوم تولید این محصول را دارد. معروف ترین گردو ایرانی برای شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان و اقلید است. گردو با پوست چوبی علاوه بر تامین نیاز داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. گردو در دو نوع با پوست و بدون پوست در بازار وجود دارد‌‌. باغداران زیادی در این عرصه فعالیت می کنند زیرا آب و هوای بعضی از مناطق ایران برای کشت گردو بسیار مناسب است‌. طبع گردو گرم و خشک است به همین دلیل مصرف آن همراه با پنیر می تواند سردی آن را خنثی کند.

06 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا