با قارچ موفقیت را به زندگی ام اضافه کردم

قارچ خوراکی بسته بندی شده

از انواع قارچ می توان برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش فشار خون و کلسترول استفاده کرد و حتی ممکن است برای درمان سرطان و سایر بیماری های جدی نیز مفید باشد.

می توانید انواع مختلفی از قارچ خوراکی بسته بندی شده را در خواربار فروشی محل خود و هم چنین در طبیعت و بیابان پیدا کنید در هر صورت حتما قبل از خوردن آنها را بپزید زیرا حتی قارچهای خوراکی هم می ‌توانند باعث ناراحتی معده شوند مگر اینکه ابتدا آنها را تمیز کرده و سپس تفت دهید، بپزید یا به روش دیگری حرارت دهید.

در طول تاریخ مردم در سرتاسر جهان قارچهای وحشی و قارچ را برای غذا پیدا می کردند که البته جمع آوری قارچهای وحشی می توانست یک سرگرمی بسیار مفید و جالب باشد.

با این حال کسانی که این کار را انجام می دهند باید با نهایت احتیاط عمل کنند زیرا با وجودی که تعداد کمی از قارچهای وحشی مغذی، خوشمزه و بی ‌خطر هستند، اما بسیاری از آنها نیز برای سلامتی خطر جدی محسوب می شوند و در صورت مصرف باعث مسمومیت و حتی مرگ می شوند.

07 2

قارچ دنبلان در ایران

خرید قارچ خوراکی زیر زمینی یا قارچ دنبلان در ایران به دلیل استفاده گسترده در صنعت دارویی و همچنین کمیاب بودن آن در کشورهای آسیایی به ویژه ایران تقریباً غیر ممکن میباشد.

همچنین این قارچ به دلیل اهمیت بالایی که دارد و خاستگاه پرورش اولیه آن که در آمریکا بود، به صورت انحصاری در این کشور وجود دارد.

قارچ زیرزمینی در ایران به صورت وارداتی وجود دارد اما به دلیل استفاده دارویی قیمت بسیار بالایی دارد و به صورت معمولی و عمومی به فروش نمی رسد.

08 2

قارچ دکمه ای

در هنگام خرید قارچ دکمه ای باید دقت داشته باشید که قارچ ماندگاری بالایی ندارد. پس در نظر داشته باشید که به مقدار مورد نیازتان از این محصول خریداری کنید.

تا حد امکان از قارچ هایی بسته بندی شده تحت نظارت بهداشت استفاده کنید. قارچ های فله را از مراکز معتبر تهیه کنید چرا که این قارچ ها ممکن است از نظر بهداشتی سالم نباشند.

قارچ دکمه ای به دو دسته قارچ های خوراکی و قارچ های سمی و غیر خوراکی تقسیم می شوند. اندازه رنگ و شکل ظاهری قارچ ها بسیار متنوع هستند.

قارچ های خوراکی خود به دو دسته قارچ های وحشی و پرورشی تقسیم بندی می شوند. این محصول ظاهر و طعم زیبایی به غذا می دهد به همین خاطر از آن در تهیه بسیاری از غذا ها سوپ ها و سالاد ها استفاده می شود.

09 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا