استراتژی موفقی که من را ثروتمند کرد

سود پرک صنعتی

سود پرک صنعتی یک ماده سفید رنگ و به صورت جامد است که می خواهیم این ماده ارزشمند را با یکدیگر مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. سود پرک صنعتی یک ماده شیمیایی است که حالت جامد و رنگی سفید که به شکل گرانوله است.این ماده از طریق تجزیه شیمیایی سدیم کلراید تولید می شود.در تولیدی صابون به دلیل توان بالا در هیدرولیز مولکول چربی دارد استفاده می شود.

نام دیگر سود پرک ها سود سوزاآور و کاستیک سودا است که سدیم هیدروکسید نام علمی آن شناخته شده.این ماده برای تنظیم ph استفاده می شود و توانایی خنثی سازی اسید ها و در تولید انواع نمک ها استفاده می شود.

سود پرک ها موجب تجزیه پروتئین ها شده و در هنگام تماس داشتن با بافت های بدن موجب سوختگی می شود.برای رقیق کردن و به شکل مایع در آوردن این ماده آن را در آب حل می کنند.

01 2

سود پرک گوهر

قیمت سود پرک گوهر در بازار پایین نیست اما کارخانه ای معتبر آن را ارزان به فروش می رساند برای خرید همراه ما بمانید. سود پرک گوهر ماده ای شیمیایی بوده که توسط مهندسان متخصص در این زمینه از سال 1377 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. شرکت گوهر یک سال بعد گروهی تخصصی را در منطقه ای خاص ایجاد نمود و هدف اصلی توسعه دادن صنعت بود.

درصد خلوص بودن محصولات این شرکت بالای 95 درصد می باشد. سود پرک گوهر کاملا در آب حل می شود، شرکت سود پرک گوهر به دلیل تامین نیاز های بازار داخل صنایع تا حدودی توانسته در بازار بین الملل نیز محصولات خود را صادر کند.

این شرکت سعی دارد کشور ما ایران برای نیازهای خود به بازار خارج وابسته نباشد.

02 2

سود پرک مشهد

آیا در مورد سود پرک مشهد اطلاعاتی دارید؟اگر می خواهید با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. نام دیگر سود پرک، هیدروکسید سدیم می باشد. نخستین بار مصریان باستان، سود پرک را کشف کردند. سود پرک مشهد، یک ماده شیمیایی است رنگ آن سفید و بدون بو می باشد.

در دمای 4 درجه سانتی گراد ذوب می شود.از این محصول در ساخت صابون و کاغذ استفاده می شود، همچنین در فرایند تولید مواد منفجره و فراورده های نفتی از سود پرک کمک می گیرند.

کاربرد دیگر آن برای سفید کردن فلزات است. آزمایش های انجام شده نشان می دهد که استفاده از آن برای کاهش بیماری جنون گاوی موثر است.

تماس مستقیم این ماده با پوست، در طولانی مدت خطرناک است. از سود پرک برای تجزیه چوب نیز استفاده می شود.

03 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا