شغلی که مسیر زندگی ام را تغییر داد

کیسه فریزر تقویمی پیلگون

استفاده ای آسان و راحتی نصب بر روی یک سطح مشخص و همچنین کیفیت و نیز مقاوم بودن را می توان از جمله مهم ترین مشخصات کیسه فریزر تقویمی پیلگون دانست.

بسته های 100 عددی این کیسه فریزر با ابعاد 35*25 سانتیمتر می تواند برای مدتی نیاز روزانه شما را تامین کرده و در حفظ و نگهداری مواد غذایی و سایر اقلام بسیار مفید و کمک کننده باشد.

برای یک سرآشپز نمونه یک خانم خانه دار و کلیه افرادی که ساعات زیادی را در آشپزخانه سپزی می کنند نظم این بخش از منزل اهمیت ویژه ای داشته و از این جهت یکی از ملزومات که در این ساماندهی می تواند بسیار کمک کننده باشد استفاده از یک کیسه فریزر مرغوب است.

07

کیسه فریزر زیپ کیپ

کیسه فریزر زیپ کیپ ویژگی های زیادی دارند که باعث میشود افراد بین کیسه های مختلف به سراغ خرید آن ها بروند.

شما میتوانید از زیپ کیپ ها برای فریز کردن استفاده کنید و مطمئن باشید که پاره نمیشوند و هوا را عبور نمیدهند.

همین موارد باعث میشود میوه و سبزیجاتی نیز که توسط زیپ کیپ نگهداری میشوند زمان بیشتری سالم بمانند و زمان فاسد شدنشان طولانی تر شود که با رنگبندی های نقره ای، مشکی و شفاف تولید شده است.

با توجه به میزان خوراکی که میخواهید در زیپ کیپ ها قرار دهید ابعاد آن ها را انتخاب کنید که هم زیادی فضای اضافه نباشد و هم جا کم نیاورید که در ابعاد 14-18 تا 50-30 کوچک، بزرگ و متوسط تولید می شود.

08

کیسه فریزر پایدار

کیسه فریزر پایدار که تولید ایران می باشد توانسته بخش عمده ای از بازار فروش را از آن خود کرده و با کیفیتی که دارد مشتریان زیادی را جذب نماید.

این محصول بسیار کاربردی و اقتصادی می باشد و از آن برای فریز کردن انواع مواد غذایی استفاده می شود.

با توجه به مرغوب بودن مواد اولیه استفاده شده در کیسه فریزر، مواد غذایی بوی بد نمیگیرد و ماندگاری آن ها در یخچال و فریزر حفظ می شود.

از مشخصات کیسه فریزر پایدار می توان به بسته بندی مقاوم و ضخامت آن پرداخت که باعث می شود مصرف کننده تا برگ آخر محصول را مصرف نموده و از کیفیت آن راضی باشد.

هم چنین بد نیست بدانید در دوخت و تولید این کیسه ها از انواع ماشین آلات مخصوص استفاده می شود که سبب شده دخالت دست در آن کم باشد و به محصولی بهداشتی تبدیل شود.

09

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا