مهم ترین نکته که مرا پولدار کرد

زردچوبه اصل هندی

به یاد داشته باشید که زردچوبه اصل هندی بوی تند و تیزی دارد و اگر زردچوبه ای بوی ملایم داشت قطعا تقلبی است. زردچوبه های تقلبی معمولا ترکیب رنگ های شیمیایی و آرد می باشند که ظاهری بسیار شبیه به زردچوبه می سازند.

از دیگر راه های تشخیص زردچوبه اصل هندی این است که مقداری از آن را در آب جوش بریزید و صبر کنید.

اگر در عرض 3 ثانیه رنگ آب تغییر کرد می توانید اطمینان حاصل کنید که زردچوبه اصل نبوده. رنگ زردچوبه اصل به نسبت تقلبی ها، تیره تر است و طیف آن به نارنجی نزدیک تر است تا زرد.

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت ها صحبت کنیم، با توجه به نوسان قیمت ها نمی توان قیمت ثابتی برای آنها گفت. برای اطلاع از نوسان قیمت ها می توانید با ما ارتباط بگیرید.

07 17

زردچوبه اعلا کیلویی

در واقع زردچوبه اعلا کیلویی را اگر در بازار از نظر قیمت مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که امکان دسترسی به این محصولات با نرخ های متفاوتی دارد.

قیمت را در معاملات آنلاین و حضوری اگر مقایسه کنیم متوجه می شویم که در بازار آنلاین خرید زردچوبه ها با قیمت ارزان تری امکان پذیر می باشد.

تولید کننده برای این که کار را برای خریداران آسان کند لیستی از قیمت زردچوبه را ارائه می دهد تا تغییرات نرخ آن ها را مشاهده کند.

خرید و فروش به صورت عمده موجب می شود مشتریان با هزینه کمتری آن ها را تهیه کنند.

08 17

زردچوبه بزرگ گلستان

این گیاه که از خانواده زنجیل است بومی کشور هندوستان بوده و در جنوب هند رشد می کند. کشور هند بزرگ ترین تولید کننده زردچوبه بزرگ گلستان در جهان است که ۹۴ درصد زردچوبه جهان را تامین می کند به طوری که زردچوبه را زعفران هندی (به علت رنگ آن) می نامند.

در ایران در شهر هایی مانند مشهد، همدان و یزد این گیاه به طور گسترده کشت می شود، شهر مشهد بیشترین و با کیفیت ترین زردچوبه را دارد به طوری که به عنوان سوغاتی توسط زائران شناخته می شود.

در ایران به داشتن زردچوبه با کیفیت اهمیت زیادی می دهند چرا که در تمام غذا های ایرانی از آن استفاده می شود.

زردچوبه با توجه به شرایط کشت و برداشت و نگهداری آن دارای کیفیت های متفاوتی است و همین امر باعث شده است تا قیمت های مختلفی داشته باشد.

09 17

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا