به جای کاهش هزینه هام درآمدم را افزایش دادم و ثروتمند شدم

خرما خاصویی بوشهر

شاید به نظر شما خوانندگان پیدا کردن اینکه کدام کشورها بهترین مقصد صادرات خرما خاصویی بوشهر می باشند، سخت به نظر برسد، اما کشورهای زیادی خواهان واردات خرما از ایران هستند.

بیش از 50 کشور مقاصد صادرات خرما از ایران هستند که فقط تعداد معدودی از این 50 کشور بیش از 75% صادرات خرما از ایران را به خود اختصاص می دهند.

بزرگترین وارد کننده خرما در جهان:

کشور هند بزرگترین وارد کننده خرما در جهان و بزرگترین خریدار خرما از ایران است واردات کل خرمای کشور هند در سال 2021 به ارزش 240 میلیون دلار بوده است.

در واقع هند مقصد 13% از صادرات خرما در جهان می باشد صادرات خرما از ایران به هند در حدود پنج هزار تن خرمای مضافتی در سال است.

07 15

خرما زاهدی درجه یک

از دیرباز تاکنون در ایران انواع خرما همچون خرما زاهدی درجه یک طرفداران بسیار زیادی داشته است که یک نمونه آن خرما شاهانی می باشد و شهرهای زیادی از جمله تهران، جهرم و خاوران بسیار زیاد از آن استفاده می کنند.

مردم این شهرها بسیار بیشتر از بقیه از خواص شگفت انگیز آن می‌ دانند متخصصان طب سنتی از این خرما به عنوان دارویی بسیار آرام بخش و همچنین تنظیم کننده ضربان قلب استفاده می کنند.

این خرما سرشار از املاح و مواد معدنی مفید، آهن و منیزیم می باشد به خاطر داشتن آهن بسیار زیاد یک ماده غذایی بسیار خون ساز می باشد که متخصصین آن را برای افراد کم خون بسیار توصیه می کنند.

08 15

خرما پیارم خاصویی

خرمای پیارم یکی از خرما های نیمه خشک ایران است و ماندگاری بالایی دارد و به دلیل نیمه خشک بودن و سهولت در نگهداری و حمل و نقل مورد توجه بازار های جهانی قرار گرفته است. خرما پیارم خاصویی دارای مواد مغذی فراوانی از جمله قند، پروتئین و مواد معدنی است و در بین سایر انواع خرما از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

این رقم در مقایسه با کبکاب و مضافت که از محصولات رایج بازار هستند، رطوبت بسیار کمتری دارد و کاملاً بدون شیره است که ماندگاری بیشتری دارد.

رطوبت آن مشابه خرمای زاهدی و آلویی است که جزء خرمای نیمه خشک طبقه بندی می شوند.

رطب پیارم از نظر طعم یکی از بهترین انواع رطب است و در استان هرمزگان مخاطبان خاص خود را دارد.

09 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا