با بازسازی کسب ‌و کار خود ثروت عایدم شد

شال دامنی مشکی

می توان گفت شال دامنی مشکی را بهتر است در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید چرا که بافت نسبتا نازکی دارد. شال دامنی را با نخ های متنوع ای تولید میکنند اما اصلی ترین آنها پارچه با نخ وال است. باید بدانید که شال دامنی مشکی با پارچه نخ وال همانطور که ظاهری ساده دارد میتواند شال دامنی شما را زیبا تر نشان دهد. شال دامنی مشکی با نخ وال کامل خنک است و شما در فصل تابستان که از ان استفاده کنید اصلا اذیت نمی شوید. شما می توانید شال دامنی را با انواع مانتو های گشاد تابستانی ست کنید.

04 19

شال چروک

رنگ مشکی و قرمز محصول شال چروک بسیار پرطرفدار است که به راحتی با انواع لباس ست می شود. عرضه شال چروک در دو نوع ساده و طرحدار وجود دارد. تنوع رنگ در این شال ها بسیار زیاد است که به راحتی می توان با انواع تیپ آن را ست کرد. این محصول از جنس نخ مرغوب تولید می شود و وزن سبکی دارد. لطافت این شال بسیار بالا است و ایستایی خوبی بر روی سر دارد که مانع از لیز خوردن می شود. جنس با کیفیت این محصول هرگز پرز نمی دهد و نخ نما نمی شود و می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد.

05 20

شال خامه دوزی

شال خامه دوزی بسیار پر طرفدار می باشد. نوع پارچه هایی که در تهیه این شالها توسط ماشین خامه دوزی شده است دارای تنوع بالایی است که اکثرا از این نوع پارچه برای تولید شال استفاده می کنند تا قیمت تمام شده ی پایین تری داشته باشد. مشخصات شال خامه دوزی با توجه به اینکه کار دست باشد یا ماشین متفاوت است. در نوع دست دوزی تقارن صد درصدی به چشم نمی خورد و طرح های تکراری کمتر دیده می شود. طرح ها خاص و منحصر به فرد می باشد و معمولا روی پارچه ها نخی و ابریشمی دوخته می شوند.

06 18

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا