با محصول روفرشی ثروت دل ‌چسبی را به دست آوردم

روفرشی یک متری

روفرشی یک متری یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین انواع روفرشی می باشد. انتخاب یک روفرشی مناسب و زیبا نیاز به رعایت فاکتورهای مختلفی دارد. علاوه بر آن، انواع مختلفی از این روکش در بازار موجود است. به همین دلیل در این مقاله از زیلوکس انواع روفرشی و مزایای استفاده از آن‌ها را در خانه ارزیابی می ‌کنیم. روفرشی به‌عنوان پارچه‌ای ضخیم در دسته منسوجات قرار دارد که با طرح و نقش‌های سنتی، بافته می‌شود. شهرها و کارخانجات مختلفی در تولید آن فعال هستند؛ اما شهر یزد به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تولید روفرشی در ایران است. با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید از سلامت فرش در برابر آفتاب، ساییده شدن و فرسودگی مراقبت کنید. همچنین این روکش کاملا سبک و قابل شستشو است و حمل و نقل آسانی دارد. به همین دلیل می‌توانید از آن در سفر به‌عنوان زیرانداز استفاده کنید.

07 14

روفرشی کشدار ایرانی 9 متری

روفرشی کشدار ایرانی 9 متری یکی از پر فروش ترین انواع روفرشی می باشد. امروزه به دلیل وضع اقتصادی موجود، قیمت فرش بسیار بالا رفته و تعویض فرش و قالی منزل نیازمند هزینه هنگفتی است. به همین خاطر لازم است تا به وسیله روفرشی از فرش خود محافظت کنید تا طول عمر فرش و قالی شما افزایش پیدا کند. در صنعت نساجی روفرشی های متنوعی تولید می شود، که از نظر جنس و طرح با یکدیگر متفاوت هستند. همین تنوع روفرشی ها از نظر جنس و حتی امکانات باعث شده تا هنگام خرید با سوالات مختلفی مواجه شویم. یکی از امکاناتی که جدیدا بیشتر مورد توجه قرار گرفته، کش دار بودن روفرشی است. این ویژگی کاربرد بهتری به روفرشی می دهد و مشکل اساسی روفرشی ها یعنی جا به جا شدن و جمع شدن آن ها را حذف می کند.

08 14

روفرشی گرد

روفرشی گرد یکی از انواع جذاب و پر طرفدار روفرشی می باشد. اگر خانه ‌ای با پنجره ‌های متعدد و نور زیاد دارید، بهتر است بیشتر از گذشته از فرش‌ها محافظت کنید. با استفاده از یک روفرشی مناسب به‌خوبی می‌توانید از ساییده شدن فرش در برابر آفتاب و یا پاخور زیاد جلوگیری کنید. در حال حاضر انواع فرش‌های دستباف و ماشینی با کیفیت ممتاز در اختیار قرار دارند و محافظت از آن‌ها، روشی مناسب برای کاهش هزینه‌ها محسوب می‌شود. برای این کار، استفاده از روفرشی به‌عنوان یک روکش بافته شده از متریال پنبه، پلی‌استر و…. روشی منحصر به فرد و زیبا برای افزایش عمر مفید فرش و ماندگاری آن محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید با این کار، عیوب مختلف فرش را از دید دیگران مخفی کنید؛ بدون اینکه دکوراسیون خانه زیبایی خود را از دست بدهد.

09 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا