با تولید عایق به رویای دیرینه ام رسیدم

عایق حرارتی نسوز

با توجه به نوسان قیمت ها اگر قصد استعلام قیمت عایق حرارتی نسوز را دارید، می توانید با ما ارتباط بگیرید.

همچنین اگر برای خرید محصول نیازمند مشاوره هستید می توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا خریدی بهتر و مطمئن تر را تجربه کنید.

پاسخ به ۲ سوال درباره عایق حرارتی

۱: مقاوم ترین و با کیفیت ترین نوع عایق حرارتی کدام است؟

اگر بخواهیم عایقی را معرفی کنیم که در برابر شعله آتش از پایداری بالایی برخوردار باشد، عایق پشم شیشه مورد مناسبی می باشد.

۲: عایق حرارتی پشم سنگ برای چه مواردی استفاده می شود؟

موارد استفاده شامل صنایع پالایشگاهی، صنایع نیروگاهی، صنایع غذایی، ساختمان ها و تاسیسات و بستر کشت بدون خاک می باشد.

01 17

عایق صوتی خودرو

بدون شک با توجه به گسترش زندگی شهری اگر عایق صوتی خودرو تولید می شدند که منجر به کنترل حجم صدای بالا در یک محیط برای خارج نشدن صوت عمل کنند می توانستند استقبال زیادی داشته باشند. عایق صوتی الاستومری یکی از همین موارد است.

در دهه های بسیار گذشته عایق صوتی الاستومری معروف یا محبوب نشده بود. اما حالا این محصول موجود در فروشگاه های مختلف محبوب و پرفروش می باشد. عایق صوتی الاستومری یک لایه فوم سلول بسته الاستومری با مواد دیگر است. این فوم بدون اینکه به طور جدی تخریب شود می تواند خواص عایقی بسیار بالایی را جهت کنترل صوت ارائه کند.

02 17

عایق پلیمری

در حال حاضر خرید و فروش محصولات به صورت اینترنتی انجام می شود و این روش باعث کاهش یافتن هزینه‌، قیمت و سهولت در امر خرید می گردد.

عایق پلیمری نیز از محصولاتی است که در این سایت عرضه می گردد و از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شود.

از مزایای های آنان این است که دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند و چون سبک وزن هستند نصب آنها بسیار آسان است.

لوله های پلیمری مقاومت زیادی در برابر ضربه و خوردگی دارند و در برابر افت فشار کم مقاوم می باشند.

استفاده از این لوله ها در صنایع مختلف مانند صنعت کشاورزی و باغبانی و دامداری کارخانجات صنایع فرآوری مواد غذایی و پساب صنعتی و شیمیایی رایج است و جایگزین بسیار خوبی به جای لوله های گالوانیزه می باشد.

برای خرید از این سایت می توانید با مدیران فروش و کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید و محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و با مناسب ترین و کم ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.

03 18

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا