با دستگاه ساکشن همه ی پول ها را تصرف کنید

دستگاه ساکشن دندانپزشکی

قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی به عوامل های مختلفی مانند: مخزن، شیلنگ، اندازه و غیره متفاوت می باشد و این دستگاه در دندانپزشکی کاربرد بالایی دارد.

دستگاه ساکشن دندانپزشکی یک دستگاه مکنده محسوب می شود که کار این لوله این است که خونی که در دهان وجود دارد را با استفاده از این دستگاه کشیده می شود.

یکی از دلایلی که اکثریت دندانپزشکان از این دستگاه استفاده می کنند، این است که هنگام استفاده مایعات زیادی در دهان فرد جمع نشود.

خروجی لوله ساکشن به این صورت است که تمام محتویات درون دهان اعم از مایعات و مواد جامد است را از هم جدا کرده و به فاضلاب منتقل می کند.

مکش این لوله بسیار پر قدرت می باشد و با صدای بسیار کمی که دارد تمام محتویات را از هم جدا می کند و همچنین برای جلوگیری از گرفته شدن لوله باکتری بهتر است روزانه آن را ضدعفونی و تمیز کنید.

04 15

دستگاه ساکشن دو شیشه

دستگاه ساکشن دو شیشه یکی از تجهیزات پزشکی می باشد که قیمت آن با توجه به جنس و ساختار آن می تواند متغییر باشد و مدل های متنوع آن را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

دستگاه ساکشن دو شیشه نوعی از دستگاه ساکشن می باشد که در کل می توانیم بگوییم که کار این دستگاه مکش می باشد.

دستگاه ساکشن کاربرد و انواع متفاوتی دارد برای مثال:

  • دستگاه ساکشن تک شیشه
  • دستگاه ساکشن دو شیشه
  • دستگاه ساکشن زیبایی
  • دستگاه ساکشن دستی

دستگاه ساکشن دو شیشه نوعی ساکشن قابل حمل می باشد که در اتاق عمل کاربرد بسیار زیادی دارد.

05 16

دستگاه ساکشن دیواری

با توجه به مناسب بودن قیمت دستگاه ساکشن دیواری ایرانی، این محصول براحتی در مراکز درمانی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه ساکشن دیواری یکی از تجهیزات پزشکی است که به منظور خروج مایعات و ترشحات در بخشهای عمومی، اورژانس، بعد از جراحی یا در حین آن طراحی شده است.

این تجهیزات پزشکی از طریق سیستم های پیشرفته ای که در آن ها تعبیه شده است به خارج سازی مایعات اضافه و جلوگیری از ایجاد عفونت و التهاب در داخل بافت های بدن می پردازند.

دستگاه ساکشن دیواری از جمله دستگاه هایی می باشد که کاربرد بسیار بالایی داشته و از فروش خوبی در بازار برخوردار می باشد که در انواع مختلف تولید شده و دارای قیمت های مختلفی می باشند.

06 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا