معرفی بهترین ابزارها برای ترید ارز دیجیتال

ترید یکی از روش های سرمایه گذاری محبوب در بازار ارز دیجیتال است که در آن سرمایه گذاران با خرید و فروش ارز دیجیتال از نوسانات قیمتی سود بدست می آورند. یک تریدر موفق ارز دیجیتال علاوه بر پیش نیازهای مهارت و دانش شخصی، به ابزارهای حرفه ای و پیشرفته نیز نیاز دارد.

در حالی که در گذشته بررسی و تحلیل بازارهای سنتی با کاغذ و ساعت ها زمان و تلاش انجام می شد، امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش خدمات بلاک چینی، ابزارها و پلتفرم های متنوعی عرضه شده اند که اطلاعات دقیقی را در سریعترین زمان در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال می توانند از طرق مختلفی به سرمایه گذاران کمک کنند تا داده های بازار را در هر لحظه بررسی و تحلیل کنند و از این داده ها برای تصمیمات معاملاتی بهتر و آگاهانه استفاده کنند.

در حالی که استراتژی و روش سرمایه گذاری هر شخص در بازار ارز دیجیتال متفاوت است، با این حال در نهایت تمام سرمایه گذاران برای تصمیم گیری بهتر نیاز به دسترسی به داده های بازار دارند. بهترین ابزارهای ارز دیجیتال موجود در بازار، داده‌های بازار را به شکل ساده‌ در اختیار سرمایه ‌گذاران قرار می دهند و پردازش سریع اطلاعات را برای آنها ممکن می‌سازند.

ابزارها می توانند کمک بزرگی به ترید و معاملات ارز دیجیتال شما باشند و پیشنهاد می کنیم حتما قبل از شروع سرمایه گذاری، از شناسایی و انتخاب بهترین ابزارهای بازار اطمینان حاصل کنید.

ابزارهای ترید ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ترید ارز دیجیتال کدامند؟

TradingView

تریدینگ ویو یکی از بهترین پلتفرم های تحلیل بازار ارز دیجیتال و ارائه دهنده نمودارهای پیشرفته برای دارایی های دیجیتال است. در تریدینگ ویو بیش از 100 اندیکاتور متنوع وجود دارد و با بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال نیز سازگار است.

در این پلتفرم همچنین شبیه سازی بازار و آزمایش استراتژی ها و روش های سرمایه گذاری شخصی امکان پذیر است که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

یکی از بخش های جذاب دیگر تریدینگ ویو بخش اشتراک گذاری داده ها و تحلیل های شخصی کاربران است که منجر شده است تا تریدرها و سرمایه گذاران بازار بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و داده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

TRADINGVIEW

Messari

پلتفرم تجزیه و تحلیل مساری یک ابزار ارز دیجیتال که داده های بازار را جمع آوری می کند و در قالب نمودارها و گزارش های تحقیقاتی به کاربران ارائه می کند. در این پلتفرم امکان مشاهده داده های دقیق و کاربردی کلی بازار و همچنین ابزارهای نموداری تجزیه و تحلیل بسیاری از ارزهای بازار وجود دارد.

مساری همچنین دارای بخش خبر و اطلاع رسانی است که به کاربران و تریدرها آخرین اخبار و رویدادهای مهم بازار را نشان می دهد.

در حالی که در ابتدا رابط کاربری مساری می تواند پیچیده و گیج کننده به نظر یرسد، اما این پلتفرم اطلاعات جامع و بسیار مفیدی را می تواند در اختیار شما قرار دهد و ارزش امتحان و استفاده را دارد. بخشی از این پیچیدگی رابط کاربری نیز به دلیل حجم اطلاعات، داده ها و نمودارهای این پلتفرم است.

Messari

از اهمیت صرافی ارز دیجیتال غافل نشوید

یکی از ابزارهای مهم و کاربردی هر تریدر موفق در بازار ارز دیجیتال، صرافی است. تمام تحلیل ها و تصمیمات سرمایه گذاری در نهایت به صرافی می رسد و معاملات در صرافی ها انجام می شود، پس طبیعی است که انتخاب یک صرافی معتبر اهمیت زیادی دارد تا خطری سرمایه شما را تهدید نکند.

امروزه یکی از بهترین صرافی های برای ترید ارز دیجیتال در کشور سرمایکس نام دارد که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی قدیمی و معتبر رمزارز، بیش از 630 ارز دیجیتال متنوع را پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید مطمئن باشید که هیچ فرصتی را در بازار از دست نمی دهید. همچنین امکان نگهداری این ارزهای دیجیتال در کیف پول امن سرمایکس وجود دارد که از طریق وب و یا اپلیکیشن موبایل اختصاصی این صرافی در دسترس شما قرار گرفته است. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا