با کارآفرینی توانستم ثروت را به زندگی ام بچسبانم

چسب صنعتی 8888

چسب صنعتی 8888 برای کمک به ساخت و ساز و چسباندن اجزا هستند.

چسب صنعتی 8888 که از چسبهای نسبتاً مدرن با کاربرد فراوان هستند به صورتی فرمول شده اند که در صورت بروز ضربه های شدید استحکام بالایی داشته باشند.

شما هر سطحی را که دوست دارید در نظر بگیرید سطح صاف یا پرزدار فرقی ندارد اعم از چوب، پارچه، شیشه، پلاستیک و غیره به خوبی با این چسب چسبانده می شود.

موارد استفاده چسب صنعتی ویشکا از خانگی تا صنعت می باشد اعم از تعمیرات و غیره که به اینگونه چسب نیاز است.

04 14

چسب چوب پلی یورتان

شاید بتوان گفت چسب چوب پلی یورتان یکی از چسبهای مقاوم و مستحکم هستند که به دلیل همین استحکام و مقاومت بالایی که دارند مصارف مختلفی نیز دارند و برای وسایل و ابزارهایی که دارای تکانش و تکانهای زیادی هستند بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از کاربردهایی را که این نوع چسب دارد می ‌توان به عایق کاری اشاره کرد امروزه برای درها، پنجره ها و شکافها از این نوع چسب استفاده می ‌شود تا انرژی صوتی، رطوبتی و حرارتی از ساختمان خارج نشود.

باید بدانید که این چسبها بر اساس ساختار و کیفیتی که دارند در قالب بسته بندیهای متنوع به بازار عرضه شده که بر روی آنها نحوه کارکرد و نام مواد مصرفی در روند ساخت آنها درج می شود، پس می توانید پیش از خرید چسب پلی یورتان این محصول را مورد بررسی قرار داده تا مطمئن شوید که آیا برای قسمتهای سنگی، پلاستیکی، چوبی و شیشه ای مناسب هستند یا خیر.

05 15

چسب حرارتی جانسون

برای استفاده از چسب حرارتی جانسون باید از وسیله ای به نام تفنگ چسب حرارتی استفاده کنید، با قرار دادن چسب درون تفنگ و برقراری حرارت، چسب آب شده و آماده مصرف می شود.

سرعت بالا در خشک شدن، از ویژگی‌ های منحصر به فردچسب حرارتی جانسونبه شمار می ‌رود و بدین ترتیب استفاده از آن، سبب افزایش سرعت در کارها می شود.

نحوه کارکرد دستگاه تفنگی شکل چسب حرارتی این گونه است که، ابتدا چسب استوانه ای شکل جامد را در محل مخصوص دستگاه تفنگ شکل حرارتی می گذاریم، دستگاه را به برق زده و بعد از داغ شدن دستگاه، شاسی مربوط را فشار داده تا چسب جامد توسط گرما به مایع تبدیل شده و از سری مخصوص بیرون آید.

06 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا